🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37474.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ویدیوی تبلیغاتی جدید Mi Mix 2S خبر از دستیار هوش مصنوعی جدید این شرکت می‌دهد

ماه گذشته شیائومی پرچمدار بعدی‌اش یعنی Mi Mix 2S را معرفی کرد و اعلام نمود این گجت از دستیار هوش مصنوعی جدید شیائو استفاده خواهد کرد. به همین علت شیائومی ویدیوی تبلیغاتی دو دقیقه‌ای منتشر ...

ماه گذشته شیائومی پرچمدار بعدی‌اش یعنی Mi Mix 2S را معرفی کرد و اعلام نمود این گجت از دستیار - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هوش مصنوعی جدید شیائو استفاده خواهد کرد. به همین علت شیائومی ویدیوی تبلیغاتی دو دقیقه‌ای منتشر نموده تا قابلیت‌های این دستیار جدید را به نمایش بگذارد.

با مشاهده‌ی این ویدیوی تبلیغاتی که به زبان چینی و زیرنویس انگلیسی آماده شده ، می‌توان فهمید که شباهت‌های زیادی میان هوش مصنوعی جدید دیجیتالی شیائومی و دستیار - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گوگل وجود دارد. این شباهت، ظاهری هم هست چرا که نشانه‌های رنگارنگ به کار رفته در شیائو و نوارهای دستیار گوگل تقریباً مشابه یکدیگر طراحی شده‌اند.

دستیار هوش مصنوعی جدید شیائو - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قابلیت‌های زیادی نظیر استریم موسیقی، ترجمه‌ی منوها، تنظیم تایمر و هشدار زمانی، بازگو نمودن اطلاعات ترافیکی، - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فرستادن پیغام، باز کردن اپلیکیشن و فعال کردن دوربین را داشته و قرار است روز به روز ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه گردد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

موبایل فوق پیشرفته‌ی Mi Mix 2S  از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، به همراه یک جفت دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که یکی از آنها لنزی واید و دیگری لنزی تله فوتو خواهد داشت. تلفن هوشمند یاد شده قرار است به همراه ۶ گیگابایت رم - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. البته یک نسخه ویژه به نام King نیز عرضه خواهد شد که میزان حافظه‌ها در آن - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ارتقا داده شده و از ۸ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

به نظر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نمی‌رسد که این موبایل بلافاصله به ایالات متحده‌ی آمریکا برسد اما شیائومی درنظر دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی اقیانوس پیمایی کرده و در بازار آمریکا نیز حضور پیدا کند. اگر این اتفاق بیافتد کمپانی چینی باید دوباره در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دستیار هوش مصنوعی شیائو تغییرات زیادی ایجاد کند چرا که این هوش مصنوعی فعلاً تنها قادر است تا به زبان چینی فعالیت کند. Mi Mix 2S که هفته‌ی پیش به بازار عرضه شد، در حال حاظر تنها دستگاهی است که از دستیار هوش مصنوعی جدید شیائو بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone