🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37480.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مروری بر چیپست های اسنپدراگون؛ حکمرانی اژدهای آمریکایی بر تاج و تخت

چیپست مرکز فرماندهی و قلب تپنده تلفن هوشمند است و کوالکام فرمان روای اصلی در این قلمرو به حساب می آید. این شرکت آمریکایی ۴۲ درصد درآمد ساخت چیپست های موبایل در دنیا را به ...

چیپست مرکز فرماندهی و قلب تپنده تلفن هوشمند است و کوالکام فرمان روای اصلی در این قلمرو به حساب می آید. این شرکت آمریکایی ۴۲ درصد درآمد ساخت چیپست های موبایل در دنیا را به خود اختصاص داده است.

اپل به پشتوانه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تولید چیپست برای آیفون و آیپدهای خودش با رقم ۲۰ درصد در رتبه دوم به چشم می خورد. رتبه های سوم و چهارم هم با ۱۴ و ۱۱ درصد متعلق به مدیاتک و سامسونگ هستند. هوآوی نیز با سابقه کمی بیش از یک دهه حدود ۸ درصد از سود بازار را به خود اختصاص داده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و در مقام پنجم جای خوش کرده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

جدول فوق نشان می دهد که بسیاری از خریداران موبایل در دنیای اندروید، در زمره کاربران اسنپدراگون قرار می گیرند. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بر همین اساس تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با چیپست های مختلف خانواده کوالکام و مشخصات هر یک آشنا کنیم. اما پیش از هرچیز توضیح کوتاهی در مورد هر یک از بخش های تشکیل دهنده چیپست ها را مطالعه فرمایید.

پردازنده یا CPU

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

اگر چیپست را قلب تپنده تلفن هوشمند بدانیم، پردازنده هم قلب تپنده هر چیپست به حساب می آید. تقریباً همه پردازنده های موبایل بر اساس معماری شرکت ARM ساخته می شوند. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در حقیقت تولید کنندگان چیپست مجوز استفاده از معماری طراحی شده به دست ARM را خریداری و سپس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تغییرات مورد نظر خود را در آن اعمال می کنند.

هر تولید کننده علاوه بر این ماژول های مورد نظر خود مثل حافظه داخلی، حافظه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رم، وای-فای، بلوتوث، آنتن LTE و اجزای را به پردازنده اضافه می کند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و این مجموعه در نهایت با عنوان چیپست - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موبایل نامیده می شود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

هسته های CPU بر اساس معماری شرکت ARM ساخته می شوند

هسته های پردازنده طراحی شده توسط معماری ARM که Cortex - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نام دارند در مجموع به ۳ دسته مختلف تقسیم می شوند. هسته های سری ۷ (مثل Cortex-A72) قوی ترین در نوع خود هستند و از نظر توان پردازش در بالاترین جایگاه قرار می گیرند. در رده بعدی هسته های سری ۵ (مثل Cortex-A53) هستند که قدرت کمتر و مصرف انرژی پایین تری دارند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

چیپست هایی که با فناوری big.LITTLE ساخته می شوند به هر دو نوع از هسته های سری ۷ و ۵ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مجهز هستند و بر اساس نیاز شما تصمیم می گیرند که از کدام یک استفاده کنند، در نتیجه پردازش های خفیف تر که به توان بالایی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیاز دارند با مصرف انرژی کمتری انجام شده و لازم نیست هسته های پر مصرف بسیار قدرتمند برای هر عملکردی راه اندازی شوند و منابع سیستم را بیش از حد نیاز مورد استفاده قرار دهند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

هسته های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مبتنی بر معماری ARM به ۳ دسته تقسیم می شوند

در نهایت هسته های سری ۳ (مثل Cortex-A32) که اولویت در ساخت آنها کمترین مصرف - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - انرژی است و توان پردازش چندان بالایی هم ندارند، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در نتیجه به تنهایی کارایی ندارند و همیشه به شکل ترکیبی با هسته های قوی تر سری ۵ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و ۷ مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا در یک پردازنده ۸ هسته ای ۴ هسته از نوع A32 برای پردازش های سبک و ۴ هسته باقی مانده از نوع A75 که برای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - انجام عملکردهای سنگین از قدرت کافی برخوردار است.

در حال حاضر اسنپدراگون ۸۴۵ چیپست پرچمدار کوالکام به حساب می آید و در محصولاتی مثل گلکسی اس 9 و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اس 9 پلاس سامسونگ (بررسی دیجیاتو) مورد استفاده قرار گرفته است (این دو تلفن هوشمند در ایران با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چیپست های اگزینوس ساخت خود سامسونگ عرضه می شوند، هرچند تولید اسنپدراگون ۸۴۵ هم با خطوط تولید سامسونگ انجام می شود).

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

این چیپست از ۸ هسته Kryo 385 تشکیل شده که بر اساس معماری Cortex A75 ساخته شده و با قدرت ۲.۸ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گیگاهرتز توان مورد نیاز برای سنگین ترین عملکردهای دنیای موبایل را فراهم می کنند. اسنپدراگون ۸۳۵ که پرچمدار سال گذشته بود نیز از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ۸ هسته Kyro 280 ساخته شده بود و توان پردازش آن به حداکثر ۲.۴۲ گیگاهرتز می رسید. در حقیقت کوالکام در چیپست جدید توان پردازش را تا ۲۰ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - درصد افزایش داده است، در حالی که چیپست جدید از نظر مصرف انرژی تا ۳۰ درصد بهینه تر از نسل قبلی عمل می کند.

پردازشگر گرافیکی یا GPU

کوالکام در سال ۲۰۰۹ با خرید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Imageon نام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آن را به Adreno تغییر داد

کوالکام در چیپست هایش از پردازشگر گرافیکی ساخت خودش به نام Adreno استفاده می کند. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - معماری این پردازشگرها توسط شرکت کانادایی ATI انجام شده و در آن زمان Imageon نام داشت. AMD سال ۲۰۰۶ شرکت ATI را به مالکیت خود در آورد و در نهایت در سال ۲۰۰۹ کوالکام برند Imageon را از AMD خرید و نام آن را به آدرینو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تغییر داد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

کوالکام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بر خلاف شرکتی مثل ARM مجوز استفاده از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - معماری پردازنده های خود را به دیگران نمی فروشد و پردازشگرهای گرافیکی ادرینو فقط در چیپست های ساخت خودش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مشاهده می شوند که البته با توجه به سهم بازار قابل توجه کوالکام، کم تعداد هم نیستند.

حافظه رم یا RAM

حافظه رم بسیاری از موبایل های معمول از نوع LPDDR3 ساخته شده است، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اما در محصولات جدیدتری مثل پرچمداران یکی دو نسل اخیر سامسونگ شاهد استفاده از LPDDR4 و LPDDR4X هستیم که تا ۲۰ درصد سرعت بالاتری دارند، آن هم با وجود مصرف انرژی پایین تر از مدل های قبلی.

فرایند ساخت

فرایند ساخت یکی از ویژگی های دیگری به حساب می آید که چیپست ها را با یکدیگر متفاوت می کند. هر چیپ الکترونیکی مثل پردازنده و پردازشگر گرافیکی از میلیون ها ترانزیستور ساخته شده است. ترانزیستورها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مثل دروازه هایی هستند که با بسته و باز شدن، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - امکان عبور - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - الکترون ها را فراهم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می کنند. شرکت های سازنده تعداد زیادی از این ترانزیستورها را از جنس سیلیکون و به شکل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یک قرص بزرگ تولید می کنند که ویفر سیلیکونی نام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دارد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

جدیدترین چیپست های موبایل با فرایند ۱۰ نانومتری تولید می شوند

وقتی یک شرکت سازنده می گوید فلان چیپست بر اساس معماری ۱۰ نانومتری ساخته شده یعنی اندازه هر یک از این دروازه های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - الکترونیکی ۱۰ نانومتر است. کمی قبل ترانزیستورها ۱۴ و حتی ۲۸ نانومتری بودند، اما - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تولید کنندگان همیشه در تلاش هستند این رقم را کمتر کنند، چون فرایند ساخت کوچک تر یعنی اینکه الکترون ها فاصله کوتاه تری را برای حرکت بین ترانزیستورها طی می کنند و این موضوع ضمن کاهش مصرف انرژی، به افزایش سرعت عملکرد دستگاه منجر می شود. اگر ترانزیستورها کوچک تر باشند فضای کمتری هم اشغال می کنند، در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نتیجه شرکت سازنده می تواند این مقدار را به اجزای دیگری مثل باتری اختصاص دهد.

۴ خانواده زیر یک سقف

کوالکام چیپست های خود را در ۴ سری مختلف تولید می کند. در سری ۲۰۰ که اقتصادی ترین خانواده به حساب می آید در حال حاضر اسنپدراگون ۲۰۵ تولید می شود که بر اساس فرایند ۲۸ نانومتری ساخته شده و تقریباً یک سال پیش همین موقع معرفی شد.

این مدل به ۲ هسته Cortex A7 با توان پردازش ۱.۱ گیگاهرتز مجهز - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است که از نظر قدرت در پایین لیست قرار می گیرد. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پردازشگر گرافیکی این چیپست هم ادرینو ۳۰۴ در نظر گرفته شده که ۴۰۰ مگاهرتز قدرت دارد و یک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چیپ میان رده محسوب می شود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
برای مشاهده در اندازه بزرگتر روی تصویر کلیک کنید

این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چیپست یکی از ارزان ترین گزینه هایی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به حساب می آید که اتصال 4G را برای موبایل های اقتصادی ممکن می کند، اما اگر نام این مدل را در لیست مشخصات تلفن هوشمند خود دیدید در جریان باشید که دستگاه صرفاً از پس امور روزمره بر می آید و نباید توقع توان پردازش بالا یا اجرای بازی های سنگین را داشته باشید.

  • برخی تلفن های هوشمند مجهز به اسنپدراگون سری ۲:
  • BLU Studio C
  • Acer Liquid M220
  • Motorola Moto E 2nd Gen

در سری ۴۰۰ هم شاهد بکار گیری فرایند ۲۸ نانومتری هستیم، غیر از اسنپدراگون ۴۵۰ که با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فناوری پیشرفته تر ۱۴ نانومتری ساخته شده و قوی ترین مدل این سری به حساب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می آید. بر اساس اطلاعاتی که از کوالکام درز کرده به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - زودی اسنپدراگون ۴۶۰ هم برای این سری معرفی می شود - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که با فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده است، اما تا پیش از رونمایی رسمی از توضیح مشخصات این مدل صرف نظر می کنیم.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
برای مشاهده در اندازه بزرگتر روی تصویر کلیک کنید

در این سری شاهد پشتیبانی از امکانات پیشرفته تری هستیم، از جمله فناوری ارتباطی VoLTE، صفحه نمایش با کیفیت HD و دوربین و صدای با کیفیت تر. اما این سری هم از نظر توان پردازش برای موبایل های اقتصادی و ساعت های هوشمند در نظر گرفته شده است.

در قوی ترین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مدل یعنی اسنپدراگون ۴۰۵ شاهد ۸ هسته A53 هستیم که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در ابتدا توضیح دادیم جایی بین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هسته های سری ۷ و ۳ قرار می گیرد. توان پردازش این ۸ هسته در نهایت به ۱.۸ گیگاهرتز می رسد و چیپست ۶۰۰ مگاهرتزی ادرینو ۵۰۶ نیز برای اجرای بازی ها با رزولوشن حداکثر +FHD در نظر گرفته شده است.

  • برخی تلفن های هوشمند مجهز به اسنپدراگون سری ۴:
  • Huawei Honor 7C
  • Xiaomi Redmi 5
  • Xiaomi Redmi Note 5A
  • LG Q6a
  • Huawei Y7
  • Huawei Y7 Prime
  • Moto G Play - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 4th Gen
  • Motorola Moto E 2nd Gen
  • ZTE Speed
  • Marshall London
  • Moto G 3rd Gen
  • LG Lancet
  • HTC Desire 510
  • BLU Life One

سری ۶۰۰ در حال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حاضر بالاترین تنوع را دارد و در ۸ مدل مختلف تولید می شود. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این سری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای موبایل های میان رده در نظر گرفته شده است. در این سری مدل هایی مثل ۶۵۰، ۶۵۲ یا ۶۵۳ در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کنار هسته های کم مصرف A53 به هسته های قدرتمند A72 مجهز هستند که این موضوع مصرف انرژی بهینه را در کنار توانایی اجرای عملکردهای نسبتاً سنگین برای دستگاه فراهم می کند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
بخش اول - برای مشاهده در اندازه بزرگتر روی تصویر کلیک کنید

اسنپدراگون ۶۲۵ اولین مدل در این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خانواده به حساب می آید که با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فرایند ۱۴ نانومتری ساخته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده است. مدل های ۶۳۰، ۶۳۶ و ۶۶۰ هم ۱۴ نانومتری هستند، اما بقیه مدل ها بر مبنای فناوری قدیمی تر ۲۸ نانومتری ساخته شده اند. در آینده نزدیک در این خانواده مدل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های ۶۴۰ و ۶۷۰ نیز معرفی می شوند که با فناوری بسیار پیشرفته ۱۰ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نانومتری ساخته شده اند، اما تا زمان رونمایی رسمی از توضیح مشخصات آنها صرف نظر می کنیم.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
بخش دوم - برای مشاهده در اندازه بزرگتر روی تصویر کلیک کنید

در این سری شاهد پشتیبانی از فناوری بلوتوث ۵ و حافظه رم LPDDR4 هستیم. اسنپدراگون ۶۶۰ قوی ترین مدل در این سری به حساب می آید و اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی شد. حداکثر توان این چیپست - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به ۲.۲ گیگاهرتز می رسد و به لطف پردازشگر گرافیکی ادرینو ۵۱۲ می تواند بازی ها را با رزولوشن حداکثر QHD اجرا کند.

  • برخی تلفن های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هوشمند مجهز به اسنپدراگون سری ۶:
  • Xiaomi Redmi Note 5
  • Nokia 6
  • HTC U11 Life
  • Asus Zenfone 5
  • Asus Zenfone 5 Lite
  • HTC One A9
  • Moto G 4th Gen
  • Moto G Plus 4th Gen
  • Asus Zenfone Selfie
  • HTC Desire 820
  • Oppo R5
  • Huawei P8 Lite

در نهایت به سری ۸۰۰ می رسیم که برای موبایل های پرچمدار در نظر گرفته شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و در حال حاضر به ۴ مدل مختلف تقسیم می شود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
برای مشاهده در اندازه بزرگتر روی تصویر کلیک کنید

اسنپدراگون ۸۲۰ در حال حاضر مدل آغازین در سری پرچمدار کوالکام به حساب می آید که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در سال ۲۰۱۵ در نمایشگاه موبایل بارسلون رونمایی شد و اولین تلفن های هوشمند مجهز به آن در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شدند. در این سال ضمناً شاهد رونمایی از مدل ۸۲۱ بودیم که ۱۰ درصد از اسنپدراگون ۸۲۰ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قوی تر است، اما از نظر امکانات نسبت به مدل قبلی چیز بیشتری ندارد.

کوالکام در سری ۸ امکاناتی مثل پشتیبانی از صفحه نمایش 4K، موتور گرافیکی ولکان، دوربین دوگانه تا ۵۵ مگاپیکسل و کدک تصویری H.265 هستیم. اما مدل های ۸۲۰ و ۸۲۱ نسبت به مدل های قدیمی تر این سری امکانات جدیدتری هم دارند، از جمله پشتیبانی از حافظه eMMC 5.1 به جای نسخه ۵ و پشتیبانی از صفحه نمایش 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه. اما این دو مدل بر اساس فرایند ۱۴ نانومتری ساخته شده اند که نسبت به ۲ مدل بعدی در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سطح پایین تری قرار دارد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

اسنپدراگون ۸۳۵ اواخر سال ۲۰۱۶ معرفی شد و تا همین چند ماه پیش که اولین موبایل های مجهز به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مدل ۸۴۵ رونمایی شوند، مدل پرچمدار - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به حساب می آمد. این مدل بر اساس فرایند ۱۰ نانومتری ساخته شده و از امکاناتی مثل پخش ویدیوی HDR، دایرکت اکس ۱۲، حافظه UFS 2.1، اچ دی ام آی نسخه ۲.۰ و نسل چهارم شارژ سریع کوالکام پشتیبانی می کند.

حالا دیگر نمی توان این نسخه را قوی یا پیشرفته ترین مدل به حساب آورد اما اگر موبایلی به اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز بود مطمئن باشید به راحتی قادر است تا چند سال نیاز های شما را تامین کند. کما اینکه همین امروز اسنپدراگون ۸۳۵ وظیفه تامین نیروی حداقل ۱۲۰ ابزار موبایل مختلف را بر عهده دارد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

و اما اسنپدراگون ۸۴۵ که آخرین اژدهای فرمان روا در قلمروی کوالکام به حساب می آید و قرار است اجزای مختلف تلفن هوشمند شما را متحول کند. هرچند این مدل هم مثل پرچمدار سال گذشته با فرایند ۱۰ نانومتری ساخته شده، اما مصرف انرژی پایین تر و قدرت بیشتری دارد. در این مدل توان پردازش به لطف هسته های جدید Kryo 385 به ۲.۸ گیگاهرتز رسیده و پردازشگر گرافیکی به ادرینو ۶۳۰ ارتقاء یافته که در حوزه واقعیت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مجازی پیشرفته تر محسوب می شود.

این چیپست در کنار اگزینوس ۹۸۱۰ و A11 Bionic اپل از قوی ترین گزینه های حال حاضر بازار به حساب می آید و به شکستن رکوردها ادامه می دهد، هرچند اسنپدراگون ۸۴۵ تازه وارد بازار شده و پرچمداران مجهز به این چیپست در سال ۲۰۱۸ یکی یکی از راه می رسند. اگر این چیپست را در لیست مشخصات تلفن هوشمند خود دیدید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به شما تبریک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می گوییم، البته نه به خاطر حرکت بر لبه تکنولوژی و داشتن پیشرفته ترین امکانات موجود در دنیای فناوری بلکه به خاطر کیف پر پولی که در جیب دارید!

  • برخی تلفن های هوشمند مجهز به اسنپدراگون سری ۸:
  • Samsung Galaxy S9
  • +Samsung Galaxy S9
  • Sony Xperia XZ2
  • Sony Xperia XZ2 Compact
  • Asus Zenfone 5Z
  • Xiaomi Mi Mix 2S
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone