🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37466.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اولین تصویر زنده منتسب به وان پلاس 6 منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از پرچمدار بعدی کمپانی وان پلاس خبرهای مرتبط به آن نیز افزایش یافته و حالا نخستین تصویر زنده منتسب به آن منتشر شده است. در این تصویر که توسط ...

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از پرچمدار بعدی کمپانی وان پلاس خبرهای مرتبط به آن نیز افزایش یافته و حالا نخستین تصویر زنده منتسب به آن منتشر شده است.

در این تصویر که توسط وب سایت TechTastic منتشر شده نمایشگر موبایل روشن بوده و پیش از هرچیز بریدگی صفحه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نمایش و مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون به چشم می آید.

پیش از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این هم تصاویر دیگری از این وان پلاس 6 منتشر شده اما این نخستین بار است که پنل جلوی آن به وضوح دیده می شود. از آنجایی که وان پلاس زیرمجموعه اوپو به شمار می رود، محصول جدید این کمپانی نیز شباهت بسیار زیادی به اوپو R15 دارد. تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

Pete Lau، مدیرعامل این کمپانی در روزهای گذشته تائید کرده بود که پرچمدار بعدی آنها از چیپست - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. مشخصات دیگر وان پلاس 6 هنوز اعلام نشده اما انتظار می رود از نمایشگری 6.2 اینچی با پنل امولد، پردازشگر گرافیکی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آدرنو 630، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 16 و 20 مگاپیکسلی و اندروید اوریو 8.1 بهره ببرد.

علاوه بر این کمپانی چینی اخیرا تیزری را منتشر شده که از پشتیبانی وان پلاس 6 از ژست - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - های حرکتی گسترده حکایت دارد. این ژست ها به کاربر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اجازه می دهند به صفحه اصلی باز گردد، اپ های باز را مشاهده کند یا برای بازگشت سوایپ کند.

اگرچه تا کنون تاریخ معرفی پرچمدار آتی وان پلاس مشخص نشده اما با توجه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با انتشار ویدئویی تبلیغاتی توسط این کمپانی با مضمون «خود را آماده کنید»، احتمالا با رونمایی از آن - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فاصله چندانی نداریم.

از نظر قیمت هم اخیرا تصویر دیگری در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از قیمت 749 دلاری این اسمارت فون است، با این حال این نرخ بسیار دور از انتظار است چرا که وان پلاس 5T با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 559 دلار قیمت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone