🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37471.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن واتس اپ بیزنس برای ویندوز 10 موبایل در راه است

مطابق گزارشات منتشر شده، واتس اپ این روزها برای ارائه نسخه جدیدی از این پیام رسان برای ویندوز 10 آماده می شود. این اپ احتمالا واتس اپ بیزنس خواهد بود که چندی پیش در اختیار ...

مطابق گزارشات منتشر شده، واتس اپ این روزها برای ارائه نسخه جدیدی از این پیام رسان برای ویندوز 10 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آماده می شود. این اپ احتمالا واتس اپ بیزنس خواهد بود که چندی پیش در اختیار کاربران اندروید قرار گرفت.

به لطف واتس اپ بیزنس، کسب و کارهای کوچک و بزرگ از سراسر دنیا می توانند از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مزایای جمعیت میلیاردی واتس اپ بهره برده و با مشتریان خود راحت تر و مستقیم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تر از همیشه در ارتباط باشند.

از زمان معرفی واتس اپ بیزنس برای اندروید تیم توسعه دهنده این اپ تا حالا موفق به ارائه آن روی پلتفرم های دیگر نشده، اما مطابق اسکرین شات های فاش شده به نظر می رسد که شرایط به زودی تغییر خواهد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کرد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

همانطور که در تصویر می بینید، به نظر می رسد که واتس اپ بیزنس ویندوز 10 موبایل قابلیت های خاص خودش را داشته باشد. به عنوان مثال کسب و کارها می توانند دارای نشان مخصوصی بوده و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اطلاعاتی در مورد خدمات خود به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بخش توضیحات پروفایل بیفزایند.

به غیر از این ذکر محل کسب و کار، ایمیل، لینک وبسایت، ساعات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کاری و همچنین ارسال خودکار پیام از مهم ترین قابلیت هایی خواهد بود که صاحبان پروفایل در این اپلیکیشن در اختیار دارند. اما از منظر طراحی، به نظر می رسد که تیم سازنده برای ساخت این نسخه هم همان رابط کاربری تاریک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - واتس اپ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اصلی را برگزیده باشد.

در مورد هزینه های استفاده از اپلیکیشن هم می توان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به گفته های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - فیسبوک استناد کرد که چندی پیش اعلام کرده بود واتس اپ بیزنس برای کسب و کارهای کوچک برای همیشه رایگان خواهد بود اما شرکت های بزرگ تر می توانند با پرداخت هزینه خدمات اضافه ای برای مدیریت مشتریان خود دریافت کنند.

گفتنی است که واتس اپ هنوز به طور رسمی در مورد اپلیکیشن جدید خود برای ویندوز 10 واکنشی نشان نداده، اما از شواهد و قرائن پیداست - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که توسعه این اپ در مراحل پایانی خود به سر می برد و به زودی شاهد انتشار آن در ویندوزاستور خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یزدان‌مهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام خوب هستید؟ جسارتا تعمیرچی بلوار امیرالمومنین رستم‌آباد گیلان تعمیرات مایکروفر سانی SMV-G10 داره
پاسخ: بله در بلوار امیرالمومنین شهر رستم‌آباد گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone