🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24632.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از نسخه مینی RTX 2070 مخصوص کامپیوتر گیمینگ اینتل NUC رونمایی کرد

ایسوس از نسخه مینی کارت گرافیک انویدیا ۲۰۷۰ مخصوص اینتل NUC رونمایی کرده است. این کارت گرافیک تنها ۲۰ سانتی‌متر طول دارد و نام کامل آن ایسوس دوآل جی فورس RTX 2070 مینی است. این ...

ایسوس از نسخه مینی کارت گرافیک انویدیا ۲۰۷۰ مخصوص اینتل NUC رونمایی کرده است. این کارت گرافیک تنها ۲۰ سانتی‌متر طول دارد و نام کامل آن ایسوس دوآل جی فورس RTX 2070 مینی است.

این کمپانی البته چندان با کارت گرافی:های کوچک غریبه نیست ولی ساخت نسخه مخصوص دسکتاپ گیمینگ اینتل NUC نشان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان - دهنده پشتیبانی کمپانی‌های دیگر از ایده جدید اینتل است. این کارت گرافیم دو فن دارد و بر خلاف جثه کوچکش، قدرتی همانند نسخه بزرگ‌تر RTX 2070 خواهد داشت. ایسوس می‌گوید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان - بدنه، هیت سینک و لوله‌های حرارتی همگی از اول طراحی شده‌اند تا با شبکه پنل کناری اینتل NUC سازگار باشند. این کمپانی تایوانی همچنین مدعی است که این نوع از طراحی باعث شده تا کارت گرافیک با دمای کم‌تری کار کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان

البته هنوز مشخص نیست که دمای کارکرد این کارت گرافیک چقدر است، اما با توجه به دمویی که در نمایشگاه CES از بازی «Tomb Raider» نمایش داده شد، می‌توان گفت که این کارت گرافیک مینیاتوری بدون هیج مشکلی توانست این بازی را در تمظیمات بالا و رزولوشنو ۱۴۴۰P اجرا کند. نکته جالب و غافلگیر کننده نیز این بود که صدای نویز فن بسیار کم شنیده می‌شد که برای کارت گرافیکی در این ابعاد، بسیار خوب است.

با این حال اگر به دنبال کامپیوتر گیمینگ هستید و نمی‌خواهید که ابعاد آن مانند اینتل NUC کوچک باشد، می‌توانید به گزینه‌های دیگری مانند ریزر و کولر مستر نیز نگاهی بیندازید، زیرا این کامپیوترهای گیمینگ، از کارت گرافیک‌های بزرگ تر هم پشتیبانی می‌کنند. در هر صورت ایسوس در نظر دارد تا دو مدل از کارت گرافیک مینی خود تولید کند.

مدل اول نسخه استاندارد آن بوده که فرکانس کاری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان - ۱۴۱۰ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان - مگاهرتزی دارد و می‌تواند تا فرکانس ۱۶۵۰ مگاهرتز هم افزایش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان - یاید. نسخه دوم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان - OC است که می‌تواند تا فرکانس ۱۶۸۰ مگاهترز نیز بالا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان - برود. همچنین این کمپانی در نظر دارد تا نسخه‌های مینی از کارت گرافیک‌های RTX 2060 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان - و GTX 1660 سوپر را نیز در فصل اول - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان - سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه کند. نسخه مینی RTX 2070 ایسوس با قیمت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان - ۵۲۵ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان - دلار در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان - بازار موجود است.

- تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاندیز استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone