🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39683.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تامین تکنولوژی Face ID برای آیفون های ۲۰۱۸ به ال جی محول می شود؟

طبق گزارشی که نشریه The Investor منتشر کرده اپل در نظر دارد برای تامین ماژول های حسگر سه بعدی مورد نیاز خود برای نسل بعدی آیفون و آیپد که امسال معرفی می شوند، سرمایه گذاری ...

طبق گزارشی که نشریه The Investor منتشر کرده اپل در نظر دارد برای تامین ماژول های حسگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سه بعدی مورد نیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خود برای نسل بعدی آیفون و آیپد که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - امسال معرفی می شوند، سرمایه گذاری قابل توجهی را روی LG Innotek  انجام دهد.

طبق آنچه در خبرها آمده است مبلغ پیش پرداخت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای این قرارداد می - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تواند تا ۸۲۰.۹ میلیون دلار باشد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که ال جی قصد دارد از آن برای راه اندازی تاسیسات جدید تولید حسگرهای سه بعدی و ماژول های دوربین موبایل بهره بگیرد.

در اینجا بد نیست اشاره کنیم که ماژول های سه بعدی که هم اکنون LG Innotek آنها را مونتاژ می کند (به عنوان نمونه flood illuminator و dot projector) از جمله قطعات کلیدی سیستم دوربین TrueDepth هستند که در آیفون 10 به خدمت گرفته شده و امکاناتی نظیر Face ID و انیموجی را هم می توان ارمغان این ماژول ها دانست.

طبق یادداشتی که اخیرا - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مینگ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - چی کو تحلیلگر ارشد موسسه KGI منتشر کرده با در نظر داشتن آنکه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گزارش شده اپل می خواهد مدل جدیدتری از آیفون 10 و همچنین یک - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نسخه بزرگ تر از آن را به همراه نسخه میان رده از آیفون در سال جاری میلادی ارائه نماید می توان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تصمیم این شرکت برای سرمایه گذاری تازه اش روی LG Innotek را کاملا - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عقلانی قلمداد نمود.

اپل امسال دست کم یک مدل جدید از آیپد پرو را معرفی خواهد کرد

همچنین طبق - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گزارشی که اخیرا بلومبرگ منتشر کرد اپل امسال دست کم یک مدل جدید از آیپد پرو را معرفی خواهد کرد.

بنابراین به لطف - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این سرمایه گذاری مسائلی مشابه به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آنچه اپل برای تامین ماژول های حسگر سه بعدی مورد نیاز آیفون با آنها روبرو شد دیگر روی نخواهند داد و می توان مطمئن شد که آیفون 10، 10 Plus و آیپد پرو جدید به موقع تامین و به بازار عرضه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone