🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24631.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شاتل موبایل یک درصد از درآمد فروش شارژ سیم‌کارت‌هایش را به سیل‌زدگان اهدا می‌کند

کمک‌های نهادها و سازمان‌های مختلف به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان تمامی ندارد و در آخرین اقدامات شرکت شاتل موبایل اعلام کرده که قصد دارد یک درصد از درآمد فروش شارژ سیم‌کارت‌های شاتل موبایل ...

کمک‌های نهادها و سازمان‌های مختلف به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان تمامی ندارد و در آخرین اقدامات شرکت شاتل موبایل اعلام کرده که قصد دارد یک درصد از درآمد فروش شارژ سیم‌کارت‌های شاتل موبایل را به مردم سیل زده این مناطق اهدا نماید.

شاتل موبایل در بیانیه‌ای که منتشر ساخته اعلام کرده که یک درصد از درآمد حاصل از فروش شارژ سیم‌کارت‌های خود را به مدت یک هفته و تا پایان روز سه شنبه 1 بهمن ماه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص می‌دهد.

بر اساس اعلامیه روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور ضمن اظهار همدردی با حادثه دیدگان سیستان و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر صایین قلعه استان زنجان - بلوچستان تاکید کرده که در جهت انجام مسئولیت اجتماعی خود و کمک‌رسانی به این هموطنان عزیز، یک درصد از درآمد حاصل از فروش شارژ سیم‌کارت‌های خود را به مدت یک هفته از روز چهار‌شنبه 25 دی ماه تا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر صایین قلعه استان زنجان - پایان روز سه‌شنبه 1 بهمن ماه جهت تامین مایحتاج ضروری و از طریق سمن‌های مرتبط در اختیار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان قرار خواهد داد.

بر این اساس، مبلغ مورد نظر بلافاصله پس - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر صایین قلعه استان زنجان - از جمع‌آوری، از طریق سمن‌های فعال در امدادرسانی، در اختیار مردم مناطق آسیب‌دیده از سیل، از جمله میرجاوه، فنوج، کنارک، نیکشهر، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر صایین قلعه استان زنجان - قصر قند، دلگان، چابهار و روستاهای اطراف استان سیستان و بلوچستان قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone