تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32883.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ

ساعتی پیش کمپانی سامسونگ از تبلت پرچمدار گلکسی تب اس 4 رونمایی کرد که با شعار «حمل پذیری تبلت، قدرت پی سی» قرار است به رقیبی جدی برای آیپد پرو اپل تبدیل شود. تازه ترین ...

ساعتی پیش کمپانی سامسونگ از تبلت پرچمدار گلکسی تب اس - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 4 رونمایی کرد که با شعار «حمل پذیری تبلت، قدرت پی سی» قرار است به رقیبی جدی برای آیپد پرو اپل تبدیل شود. تازه ترین تبلت سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 835 به عنوان قلب تپنده بهره می برد و 4 گیگابایت حافظه رم برای آن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات دستگاه هم می توان به حافظه داخلی 64 یا 256 گیگابایتی، باتری 7300 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی و سلفی 13 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گلکسی تب اس 4 همراه با قلم S Pen از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - راه می رسد و به صورت خاص برای پلتفرم DeX بهینه سازی شده است؛ پلتفرمی که تجربه کاربری دیوایس های سامسونگ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را به پی سی های دسکتاب شبیه می کند. بخش عمده ای از تمرکز سامسونگ هم روی این قابلیت بوده و بهره وری بالا در کنار حمل پذیری آسان، اصلی ترین تمرکز کمپین تبلیغاتی این کمپانی به حساب می آید. گلکسی تب اس 4 قرار است با قیمت پایه 650 دلار از روز 10 آگوست (یا 19 مردادماه) روانه بازار شود. - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تا آن زمان، شما را به تماشای تصاویر نگاه نزدیک به تازه ترین تبلت سامسونگ دعوت می کنیم.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی  تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone