🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32080.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دوربین لومیکس TZ95 معرفی شد؛ فیلمبرداری 4K و زوم ۳۰ برابری در بدنه‌ای کامپکت

پاناسونیک در کنار FZ1000 II دوربین جدید لومیکس TZ95 را هم معرفی کرده که قابلیت های جذابی را در بدنه کوچک خود جای داده است. از قابلیت های شاخص لومیکس TZ95 باید به فیلمبرداری 4K، لنز زوم، نمایشگر با ...

پاناسونیک در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کنار FZ1000 II دوربین جدید لومیکس TZ95 را هم معرفی کرده که قابلیت های جذابی را در بدنه کوچک خود جای داده است.

از قابلیت های شاخص لومیکس TZ95 باید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فیلمبرداری 4K، لنز زوم، نمایشگر با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای و لرزشگیر تصویر اپتیکال اشاره کرد.تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان

این دوربین برخلاف FZ1000 II از بدنه شبه DSLR بی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بهره بوده و به لطف ابعاد کامپکت و باریک به راحتی در جیب جا می گیرد. در نتیجه بیشتر مناسب کاربران عادی و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - افرادی است که به عکسبرداری از مناظر علاقه دارند اما نمی خواهند هزینه زیادی را برای دوربین پرداخته یا بار حمل مدل های سنگین و حجیم را به دوش بکشند.

لومیکس TZ95 که در برخی کشورها با نام TZ96 یا DCZS80 هم به فروش خواهد رسید، به سنسور ۲۰.۳ مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی فوق حساس CMOS مجهز شده و در کنار آن لنز ۲۴ تا ۷۲۰ میلیمتری لایکا DC Vario-Elmar قرار دارد که امکان زوم اپتیکال ۳۰ برابری و زوم هوشمند (دیجیتال) ۶۰ برابری را میسر می سازد. آنچه که این دوربین کامپکت را یک سر و گردن بالاتر از گوشی پرچمدار قرار می دهد همین زوم فوق العاده است.

لومیکس TZ95 علاوه بر ثبت تصاویر با فرمت RAW، امکان تصویربرداری پیاپی با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری 4K با نرخ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ۳۰ فریم بر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ثانیه را مهیا می سازد. تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان

ویژگی های دیگر شامل شاتر با سرعت بین ۱/۱۶۰۰۰ ثانیه تا ۳۰ ثانیه در حالت نایت مود، ISO بین ۸۰ تا ۳۲۰۰، منظره یاب - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - الکترونیکی ۰.۲۱ اینچی با ۲.۳۳ میلیون نقطه و پوشش صد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در صدی و نمایشگر ۳ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱.۰۴ میلیون نقطه و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای است.

محصول جدید کمپانی ژاپنی همچنین قابلیت اتصال به وای فای و پورت های HDMI و micro USB را نیز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در خود جای داده است.

پاناسونیک پیش فروش لومیکس TZ95 را در رنگ های نقره ای و مشکی و با قیمت ۴۴۸ دلار شروع کرده و به زودی آن را راهی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone