🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32081.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

این حمله فیشینگ راهکارهای امنیتی شما را نقش بر آب می کند؛ آموزش روش شناسایی

حمله فیشینگ جدید می تواند هوشیارترین کاربران را هم فریب داده، تمامی راهکاری امنیتی آنها را نقش بر آب و پسوردهای حساب های کاربری را سرقت کند. در ادامه روشی برای جلوگیری از هک شدن ...

حمله فیشینگ جدید می تواند هوشیارترین کاربران را هم فریب داده، تمامی راهکاری امنیتی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - آنها را نقش بر آب و پسوردهای حساب های کاربری را سرقت کند. در ادامه روشی برای جلوگیری از هک شدن حساب به روش جدید را توضیح می دهیم.

ابتدا بیایید روش های معمول تشخیص اصل بودن صفحات لاگین را بررسی کنیم. برای اینکه تشخیص دهید صفحه لاگین که در مقابلتان باز شده تقلبی نیست، چه می کنید؟ آدرس وبسایت را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - چک می کنید که به عنوان مثال با Facebook.com آغاز شده باشد؟ بررسی می کنید که سایت از HTTPS استفاده کرده باشد؟ یا برای این منظور از افزونه های مرورگر یا نرم افزارهای امنیتی که دامنه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - های فیشینگ را تشخیص می دهند استفاده می کنید؟

حتی اگر این راهکارهای امنیتی اولیه را در نظر بگیرید تا از صحت آدرس هایی نظیر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - Google.com یا Facebook.com و جلوگیری از هک شدن اطمینان پیدا کنید باز هم ممکن است قربانی حمله فیشینگ جدیدی شده و پسوردهای خود را به سادگی در دست هکرها قرار دهید.

«آنتونی وینسِنت جِبارا» مدیر عامل شرکت تولید کننده نرم افزار مدیریت پسورد Myki به وبسایت هکر نیوز خبر از کشف حمله جدیدی داده که هوشیار ترین کاربران را هم فریب می دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران

وینسنت دریافته که مجرمان سایبری لینک هایی را در بلاگ ها و سرویس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - های دیگر ارسال کرده اند که از بازدید کنندگان سایت ها می خواهد برای مطالعه مطالب ویژه یا خرید از سایت با حساب کاربری فیسبوک لاگین شوند. تا به اینجای کار به نظر می رسد مشکلی کاربران را تهدید نکند چرا که استفاده از حساب فیسبوک برای ثبت نام در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - سایت ها و دسترسی سریع به سرویس های ثالث یک روش راحت و البته امن به حساب می آید.

در این مواقع به طور معمول وقتی روی گزینه «log in with Facebook» در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - سایت ها کلیک می کنید، به صفحه facebook.com هدایت می - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - شوید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - یا یک صفحه پاپ آپ از شما درخواست اطلاعات کاربری را می کند. به این ترتیب به سرویس مورد نظر دسترسی های لازم برای اطلاعات پروفایل خود را می دهید.

با این حال وینسنت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - دریافته که وبلاگ های مخرب و برخی سرویس های آنلاین صفحات لاگین فیسبوک با ظاهر بسیار شبیه به نمونه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - اصلی را به کاربران نشان می دهند و  پس از اینکه کاربر اطلاعات را وارد می کند، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - آنها را سرقت می کنند و به این ترتیب مشابه با روش حمله فیشینگ عمل می کنند.

همان طور که در ویدیو هم نشان داده می شود صفحه پاپ آپ جعلی با HTML و جاوا اسکریپت تولید شده و به گونه ای طراحی شده که بسیار شبیه به پنجره اصلی به نظر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - برسد. نوار وضعیت، نوار ناوبری، سایه ها و حتی آدرس URL با آدرس HTTPS همگی مشابه با نمونه اصلی هستند. علاوه بر این کاربر می تواند پنجره تقلبی را جابجا کند و حتی مشابه با نمونه اصلی آن را ببندد.

به گفته - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - وینسنت تنها راه جلوگیری از هک با این گونه حملات فیشینگ تلاش برای جابجا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - کردن پنجره نمایش داده شده به خارج از پنجره اصلی صفحه فعلی مرورگر است. اگر با جابجا کردن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - متوجه شدید که بخشی از پنجره پاپ آپ به زیر گوشه های صفحه نمایش داده شده در مرورگر می رود پس با یک پنجره - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - تقلبی روبرو هستید. اما اگر پنجره به فراتر از صفحه مرورگر هم قابل انتقال بود، صفحه پاپ آپ اصلی است. مشابه با این ویدیو هنگامی که کاربر تلاش می کند پنجره را به سمت چپ بکشد، به نظر می رسد پنجره از محیط - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - مرورگر به بیرون نمی رود. در واقع - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - با بخشی از وبسایت طرف هستیم که به شکل پنجره سیستم عامل طراحی شده است.

در نهایت پیشنهاد می شود روش های احراز هویت دو عاملی را برای هر سرویسی که این قابلیت را در اختیارتان می گذارد فعال کنید. به این ترتیب دسترسی هکرها به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - اطلاعات حساب های آنلاین خود را مشکل تر خواهید کرد.

اگر تاکنون با چنین پاپ آپ های جعلی روبرو شده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بابلسر استان مازندران - اید تجربه تان را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone