🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32079.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

بیژن عباسی آرند رسماً مدیرعامل ایرانسل شد

مدیرعامل ایرانسل، دومین اپراتور موبایل کشور امروز تغییر کرد. با این حساب «علیرضا قلمبر دزفولی» که در ۱۳ سال اخیر و از ابتدای راه‌اندازی ایرانسل، این اپراتور را به سوی اهدافش سوق داده و آن ...

مدیرعامل ایرانسل، دومین اپراتور موبایل کشور امروز تغییر کرد. با این حساب «علیرضا قلمبر دزفولی» که در ۱۳ سال اخیر و از ابتدای راه‌اندازی ایرانسل، این اپراتور را به سوی اهدافش سوق داده و آن را به جایگاه کنونی رسانده‌ است، جای خود را به «بیژن عباسی آرند» داد.

روابط عمومی ایرانسل با ارسال یک بیانیه خبری برای رسانه‌ها - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اعلام کرد که صبح امروز (۱ اسفند ۱۳۹۷)، پس از تشکیل جلسه هیئت مدیره ایرانسل «رحمت اله صادقیان» به عنوان رئیس هیئت مدیره و «بیژن عباسی آرند» - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به عنوان مدیرعامل جدید ایرانسل معرفی شدند.

ابتدای بهمن ماه، آژانس خبری «ایستنا» اعلام کرده بود که عباسی آرند به زودی به عنوان مدیرعامل ایرانسل معرفی خواهد شد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اما پس از مدت کوتاهی، روابط عمومی ایرانسل با ارسال یک بیانیه رسمی برای رسانه‌ها، خبر داد که «بیژن عباسی آرند» و «حمید توفیقی» به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره ایرانسل انتخاب شدند. با این حال امروز و پیروی جلسه هیات مدیره ایرانسل، مدیرعامل جدید نیز انتخاب شده است و عباسی آرند رسماً جای قلمبر دزفولی را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

بیژن عباسی آرند، فارغ‌التحصیل مهندسی الکترونیک دانشگاه شیراز، فوق لیسانس و دکترای مخابرات از دانشگاه تربیت مدرس است. او مدیریت اسبق شرکت صاایران شیراز (صنایع الکترونیک شیراز) را در کارنامه خود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارد؛ خود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قلمبر دزفولی هم از صنایع مخابرات ایران (صما - وابسته به وزارت دفاع) به ایرانسل آمد و پروژه اپراتور دوم را کلید زد.

شاید بتوان بزرگ‌ترین دستاورد اپراتور دوم کشور را ارائه سیم‌کارت‌های ارزان قیمت و سپس اعتباری دانست؛ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اتفاقی که باعث افزایش انفجاری کاربران تلفن همراه در میانه دهه ۸۰ شد. ایرانسل در دوره ۱۳ ساله‌ی مدیریت قلمبر دزفولی، همواره با تمرکز ویژه‌ای بر ارائه نسل‌های مختلف اینترنت تلاش کرده است تا خود را با ارائه این فناوری از رقیب اصلی‌اش یعنی همراه اول متمایز کند. پس از ارائه فناوری وایمکس در سال ۸۷، در تابستان ۹۳ و پس از پایان انحصار رایتل، ایرانسل موفق به ارائه خدمات 3G و پس از آن 4G شد. ایرانسل در تابستان ۹۵ نیز از نسل جدید فناوری وایمکس موسوم به TD-LTE در مشهد رونمایی کرد.

۲۵ اردیبهشت سال - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جاری، قلمبر دزفولی در یک برنامه مطبوعاتی که با حضور وزیر ارتباطات - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برگزار شد، روند رشد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حجم مصرف دیتا در این اپراتور را افزایشی اعلام کرد. بر اساس آمارهایی که دزفولی اعلام کرد، مصرف دیتای - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - روزانه ایرانسل در مرداد ماه ۱۳۹۳ رقمی در حدود ۵۴ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ترابایت بود که این رقم در اسفند سال ۹۶ به ۴۰۶۶ ترابایت رسید. او همچنین در همان برنامه مطبوعاتی اعلام کرد که در سه سال اخیر، مصرفت دیتا در ایرانسل ۵۵ برابر افزایش داشته است؛ رقمی که در دنیا افزایش ۴ برابری همراه بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone