🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25082.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ساخت گوشی با شماره گیر چرخشی تلفن‌های قدیمی

گوشی های جدید به انواع و اقسام اپلیکیشن ها و دوربین ها مجهز شده اند و رسالت اصلی آنها یعنی تماس گرفتن در اولویت چندم قرار دارد. یکی از کاربران که از این موضوع خسته ...

گوشی های جدید به انواع و اقسام اپلیکیشن ها و دوربین ها مجهز شده اند و رسالت اصلی آنها یعنی تماس گرفتن در اولویت چندم قرار دارد. یکی از کاربران که از این موضوع خسته شده بود، دست به کار شد و با استفاده از شماره گیر چرخشی تلفن های قدیمی گوشی خودش را ساخت.

این فرد خلاق که «Justin Haupt» - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران - نام دارد با جزئیات فراوان نحوه ساخت این گوشی را در سایت خود شرح داده است. او شماره گیر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران - چرخشی را از تلفن بسیار قدیمی جدا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران - کرد و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران - آنرا به کمک لوازم الکترونیکی و همچنین برد مخصوص، با تراشه های گوشی های مدرن سازگار کرد و قطعات را درون یک قاب چاپ شده توسط پرینتر سه بعدی قرار داد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران

همانطور که می بینید این گوشی در جیب جا نمی شود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران - ولی به اندازه ای کوچک و سبک هست که بتوان با یک دست از آن استفاده کرده و به تماس ها پاسخ داد.

این گوشی قابلیت نمایش سیگنال به کمک 10 لامپ LED را داشته و از دکمه های شورتکات قابل برنامه ریزی برای مخاطبین و همچنین دکمه خاموش و روشن برخوردار است. در قسمت پشتی نیز نمایشگر کاغذ الکترونیکی تعبیه شده که اطلاعاتی مثل تماس های از دست رفته را نمایش می دهد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران

«Haupt» در مورد علت ساخت این گوشی می گوید:

«در دنیای تجملاتی و اذیت کننده نمایشگر لمسی گوشی ها که مردم کنترل و اطلاعاتی در مورد آنها ندارند، به دنبال تلفنی بودم که کاملاً شخصی و متعلق به من باشد و در عین حال از پیامک زدن جلوگیری کند. می خواستم نشان بدهم که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران - می - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران - توان یک گوشی کاملاً قابل استفاده را بدون نمایشگر لمسی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران - ساخت. حتی ممکن است در برخی زمینه ها این گوشی از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران - تلفن های هوشمند هم کاربردی تر باشد.»

کاربر یاد شده جزئیات ساخت این گوشی نوستالژیک و همچنین فایل های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر امیرکلا استان مازندران - مورد نیاز را در وب سایتش قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone