🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44581.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

لنوو دو موبایل اقتصادی Moto E4 و Moto E4 پلاس را معرفی کرد

لنوو که در یکی دو سال اخیر با خرید کمپانی مطرح موتورولا جان تازه ای گرفته، امروز از دو موبایل هوشمند E4 و E4 پلاس از سری Moto رونمایی کرده است. همانطور که پیشتر در شایعات خوانده ...

لنوو که در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یکی دو سال اخیر با خرید کمپانی مطرح موتورولا جان تازه ای گرفته، امروز از دو موبایل هوشمند E4 و E4 پلاس از سری Moto رونمایی کرده است.

همانطور که پیشتر در شایعات خوانده بودیم، Moto E4 پلاس از یک باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی برخوردار بوده و کمپانی سازنده مدعی شده که تلفن همراه مذکور - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قادر است دو روز بدون نیاز شارژ مجدد، روشن بماند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
Moto E4 Plus

همچنین باید اشاره کرد که Moto E4 پلاس به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در جلو و برای ثبت تصاویر سلفی مجهز است. در رابطه با دیگر مشخصات سخت افزاری Moto E4 پلاس هم باید اذعان داشت که در قلب آن بسته به منطقه، یک چیپست اسنپدراگون 427 یا سیستم-روی-چیپ مدیاتک 6737 به همراه حافظه رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 16 یا 32 گیگابایتی قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گرفته است.

اما راجع به مدل ارزان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تر Moto E4 هم باید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بیان کرد که این تلفن همراه از نمایشگر 5 اینچی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 425 یا مدیاتک 6737، حافظه رم 2 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی، دوربین اصلی و سلفی 8 و 5 مگاپیکسلی و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
Moto E4

گفتنی است اسمارت فون های اقتصادی لنوو Moto E4 و Moto E4 پلاس همراه با اندروید نوقا و بدنه فلزی به ترتیب با قیمت های 129.99 و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - 179.99 دلار راهی بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone