🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44583.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

دور زدن اپل و استفاده کامل از قابلیت «کشیدن و رها کردن» iOS 11 در آیفون [تماشا کنید]

نسخه یازدهم از iOS، آیپد را به یک تبلت فوق العاده پویا تبدیل می کند. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که نسخه جدید برای این تبلت به همراه دارد، قابلیت «کشیدن و رها کردن» یا ...

نسخه یازدهم از iOS، آیپد را به یک تبلت فوق العاده پویا تبدیل می کند. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که نسخه جدید برای این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تبلت به همراه دارد، قابلیت «کشیدن و رها کردن» یا «درگ اند دراپ» است که اجازه می دهد فایلی را در یک اپ انتخاب کرده و آن را به اپ دیگری منتقل نمایید.

البته اپل این ویژگی را به آیفون هم آورده ولی بسیار محدودتر از آیپد، به این شکل که کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فقط می تواند درون یک اپلیکیشن فایل ها را جا به جا کند.

اما امروز خبر می رسد که قابلیت کشیدن و رها کردن فایل ها بین اپلیکیشن ها در iOS 11 برای آیفون هم وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دارد ولی اپل تصمیم گرفته تا آن را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - غیر فعال نماید تا کاربران عادی قادر به استفاده از آن نباشند. یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توسعه دهنده، ویدیوهای زیر را در اکانت توییتر خود منتشر کرده و نشان می دهد که ویژگی مورد بحث در بتای iOS 11 وجود دارد ولی توسط اپل محدود گشته است.

البته کاربری آیفون با آیپد کاملاً متفاوت است و صفحه نمایش بزرگتری هم در تبلت اپل در اختیار کاربر قرار می گیرد که می تواند در آن از ویژگی مالتی تسکینگ ویو یا اسپلیت اسکرین استفاده کند. با این حال شاید پس از ارائه آیفونی فاقد کلید فیزیکی هوم، اپل این محدویت را بردارد و قابلیت کشیدن و رها کردن را در آیفون خود به شکل کامل در اختیار استفاده کنندگان از این موبایل قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone