🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44584.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل و لغو فرآیند توسعه پیکسل XL 2 برای ساخت موبایلی بزرگتر

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، شایعات حاکی از آن بوده اند که گوگل در تلاش است تا در سال جاری سه موبایل تازه از سری پیکسل را روانه بازار کند. اما اخیراً ...

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، شایعات حاکی از آن بوده اند که گوگل در تلاش است تا در سال جاری سه موبایل تازه از سری پیکسل را روانه بازار کند. اما اخیراً گزارش های دیگری منتشر شده که با خبرهای گذشته تناقض - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دارند.

بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آنچه که در وبسایت Android Police و به نقل از سه منبع خبری مجزا آمده، هم اکنون می توان با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - درجه اطمینان زیادی بیان کرد که گوگل یکی از تلفن های همراه سال جاری خود را کنار گذاشته و ما امسال شاهد دو موبایل هوشمند از کمپانی مانتین ویویی خواهیم بود.

فاش کنندگان مدعی شده اند که پروژه «muskie» لغو شده است

گفتنی است گزارش های تازه به این موضوع اشاره دارند که غول جستجوی آنلاین پروژه موبایل جایگزین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - Pixel XL را که پیشتر با اسم رمز «muskie» شناخته می شد، لغو کرده است.

هنوز دلیل این اقدام گوگل به طور قطع مشخص نیست اما فاش کنندگان مدعی شده اند که تلفن همراه «taimen» همان مدل جایگزین Pixel XL خواهد بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در مورد اسمارت فون مذکور باید گفت که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - طبق شایعات منتشر شده، «taimen» - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمایشگر بزرگتری نسبت به هر دو مدل «muskie» و «Walleye» داشته و از حافظه رم 4 گیگابایتی و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - چیپست اسنپدراگون 835 بهره می برد.

- تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone