🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44585.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کیبورد Gboard با پیش بینی جمله های کامل و تشخیص اموجی از نقاشی به روز رسانی شد

کیبورد رسمی کمپانی گوگل موسوم به جی بورد گزینه فوق العاده ای برای تایپ در موبایل و تبلت محسوب می شود که برای رقابت با بهترین اپلیکیشن های کیبورد موجود همواره در حال ارتقاء و ...

کیبورد رسمی کمپانی گوگل موسوم به جی بورد گزینه فوق العاده ای برای تایپ در موبایل و تبلت محسوب می شود که برای رقابت با بهترین اپلیکیشن های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کیبورد موجود همواره در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ارتقاء و به روز رسانی است.

کیبوردی که از آن صحبت می کنیم مدتی است که به قدرت یادگیری ماشینی مجهز شده تا بتواند کلمه بعدی که می خواهید تایپ کنید را پیش بینی کند، و اخیرا قابلیت هایی از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جمله جستجوی در گوگل و ترجمه خودکار نوشته ها در مکالمات را به امکانات خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اضافه کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

گوگل همچنان دست از به روز رسانی جی بورد بر نمی دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و ساعاتی پیش دو قابلیت کاربردی جدید را هم به آن اضافه کرده: مورد اول پیش بینی اموجی ها از روی نقاشیست و مورد بعدی پیش بینی جمله های کامل از روی کلماتی که تایپ کرده اید.

احتمالا هدف گوگل از ارائه قابلیت اول سرگرمی کاربر بوده است. گوگل مدت هاست - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که در راستای تشخیص دست خط کاربران به کمک هوش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مصنوعی، پروژه های آزمایشی متعددی را اجرا می کند که از جمله آن ها می توان به بازی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - !Quick, Draw و سرویس AutoDraw اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کرد. به لطف این قابلیت جدید جی بورد، اگر عنوان یک اموجی را به خاطر نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آوردید کافیست آن - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را روی صفحه نقاشی کنید تا کیبورد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گوگل آن را از آرشیو اموجی ها به شما پیشنهاد بدهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اما قابلیت خوب دیگر جی بورد در آخرین نسخه پیش بینی جمله ها به طور کامل است. این قابلیت به طرز شگفت انگیزی کاربردیست، چرا که در تئوری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می تواند تمام جمله ای که می خواهید بنویسید را بعد از نوشتن اولین کلمه پیش بینی کند. با استفاده از این قابلیت مطمئنا با سرعت بیشتری به تایپ خواهید پرداخت.

آخرین نسخه جی بورد هم اکنون برای اندروید و در پلی استور منتشر شده و گوگل می گوید که به زودی آپدیت نسخه iOS هم از راه می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone