🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  2. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  3. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44579.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

بهره گیری از هوش مصنوعی برای تشخیص اوتیسم در نوزادان

اوتیسم یک اختلال ذهنی-رفتاری مادرزادی است که علی رغم تلاش های فراوان دانشمندان تا کنون، تشخیص احتمال بروز این بیماری در کودکان قبل از ظهور علائم، تقریباً غیر ممکن بوده است. حالا محققان با استفاده ...

اوتیسم یک اختلال ذهنی-رفتاری مادرزادی است که علی رغم تلاش های فراوان دانشمندان تا کنون، تشخیص احتمال بروز این بیماری در کودکان قبل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از ظهور - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - علائم، تقریباً غیر ممکن بوده است.

حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - محققان با استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اسکن مغزی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نوزادانی که حداقل یک خواهر یا برادر مبتلا به اوتیسم دارند، و پردازش تصاویر از طریق یک الگوریتم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یادگیری ماشینی، توانسته اند با دقت خوبی احتمال ابتلای نوزادانی با سن 6 ماه را به اوتیسم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پیش بینی کنند. این دستاورد باعث می شود خانواده ها بتوانند مراحل درمان کودکان خود را زودتر از گذشته و با تاثیرگذاری بیشتری آغاز کنند.

پژوهش مذکور توسط دانشگاه های واشنگتن و کارولینای شمالی انجام شده و طی آن، 59 نوزاد 6 ماهه که احتمال ابتلا به اوتیسم در آنها بالا بود، برای مشاهده نحوه ارتباط و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تعامل بخش های مختلف مغز، مورد مطالعه قرار گرفتند. 11 نفر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از این کودکان پس از رسیدن به سن 2 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سالگی به اوتیسم مبتلا شدند و محققان نیز بار دیگر مغز این کودکان را اسکن نمودند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

تصاویر ثبت شده سپس توسط هوش مصنوعی، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و از طریق الگوریتم خودیادگیرنده ای که مسیرهای ارتباط مغزی متفاوت، میان کودکان بیمار و سالم را تشخیص می دهد، مورد بررسی قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گرفتند. دانشمندان موفق شدند پس از این مرحله با بهره گیری از یادگیری عمیق، مدلی را برای پیش بینی احتمال ابتلا به اوتیسم در کودکان 6 ماهه توسعه دهند.

دانشمندان موفق شدند 974 ارتباط - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مغزی مربوط - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به اوتیسم را کشف کنند

دانشمندان حالا قادرند با بررسی ارتباطات مغزی، اوتیسم را در سنین پایین تر و با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دقت بیشتری تشخیص دهند و توانستند طی پژوهش، 974 ارتباط مربوط به اوتیسم را کشف کنند. آنها با استفاده از روش مذکور موفق شدند 9 مورد از 11 مورد ابتلا به اوتیسم را به درستی پیش بینی کرده و جالب اینکه الگوریتم استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده، حتی یک کودک سالم را نیز به اشتباه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در گروه مبتلایان احتمالی به اوتیسم قرار نداد.

لازم به ذکر است - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بیماری اوتیسم ساختار طیفی داشته و مبتلایان به آن علائم مختلفی از رفتارهای گوشه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گیرانه ساده، تا علائم خطرناکی که زندگی فرد را تحت شعاع قرار می دهند، از خود بروز می دهند. همین امر بر اهمیت روش جدید می افزاید چرا که متد مورد بحث نه تنها احتمال بروز اوتیسم را پیش بینی می کند، بلکه شدت آن را نیز با دقت قابل قبولی تخمین می زند.

البته پژوهش دانشگاه های واشنگتن و کارولینای شمالی هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و برای استفاده در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شرایط واقعی، نتایج آن باید چندین بار دیگر با موفقیت تکرار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone