🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44578.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

با قابلیت «Smart Invert Colors» رابط کاربری تیره را در آیفون و آیپد تجربه کنید

اپل در هفته گذشته سیستم عامل iOS 11 را برای آیفون ها و آیپدهای خود همراه با قابلیت ها و بهبودهای فراوان درخواست شده از سوی کاربران معرفی کرد. اما یکی از مواردی که هنوز ...

اپل در هفته گذشته سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عامل iOS 11 را برای آیفون ها و آیپدهای خود همراه با قابلیت ها و بهبودهای فراوان درخواست شده از سوی کاربران معرفی کرد. اما یکی از مواردی که هنوز جای خالی آن در سیستم عامل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اپل به چشم می خورد، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - «حالت تاریک» یا «Dark - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - Mode» است.

با این حال اپل قابلیت تازه ای با نام «رنگ های معکوس هوشمند» (Smart Invert Colors) را در بروز رسانی تازه خود گنجانده که تقریباً همان کار را انجام می دهد. گفتنی است با فعالسازی قابلیت مورد اشاره تصاویر، آیکون ها و گرافیک ها به صورت دست نخورده باقی مانده و دیگر المان های رابط کاربری با رنگ مشکی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به نمایش در می - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آیند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است به منظور فعالسازی قابلیت یاد شده در نسخه آزمایشی iOS 11 می بایست از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - منوی تنظیمات به «Accessibility» و سپس «Display Accommodations» رفته و گزینه «Smart Invert» را انتخاب کنید.

در ادامه می توانید تصاویر رابط کاربری iOS 11 را پس از فعالسازی ویژگی مورد بحث مشاهده کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی  تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone