🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34160.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر قدرت گرفته از گوگل اسیستنت سونی ابعادی در حد یک توپ فوتبال دارد

تشخیص اسپیکرهای «اکسترا باس» سونی کار سختی نیست: همه‌شان بلندگوهای بزرگی دارند که سرتاسر آن‌ها از چراغ‌های LED و لامپ‌های چشمک‌زن پوشیده شده، و طوری طراحی شده‌اند که برای فضای باز قابل استفاده باشند. اما ...

تشخیص اسپیکرهای «اکسترا باس» سونی کار سختی نیست: همه‌شان بلندگوهای بزرگی دارند که سرتاسر آن‌ها از چراغ‌های LED و لامپ‌های چشمک‌زن پوشیده شده، و طوری طراحی شده‌اند که برای فضای باز قابل استفاده باشند.

اما در نمایشگاه IFA امسال، سونی مدل جدیدی از اسپیکرهای اکسترا باس را معرفی کرده: XB501G که تمام امکانات اسپیکرهای قبلی را در بدنه‌ای کوچک و به اندازه یک توپ فوتبال گردآوری کرده است. این ابعاد کوچک باعث شده که اسپیکر جدید قابلیت جابجایی بسیار زیادی داشته باشد.

اسپیکر XB501G توانایی ویژه دیگری هم دارد و آن چیزی نیست جز تعامل با گوگل اسیستنت؛ دستیار هوشمند گوگل که با نصب روی این اسپیکر آن را به رقیب قدرتمندی برای اسپیکر گوگل هوم تبدیل می‌کند. همچنین توانایی همگام شدن با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یک جفت پخش‌کننده استریو نیز از امکانات این اسپیکر منحصر به فرد سونی به شمار می‌آید.

اسپیکر جدید سونی ضد آب هم هست و از استاندارد IP65 تبعیت می‌کند. همچنین برای حمل آسان دارای یک - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دسته بوده و با هر بار شارژ، می‌تواند به مدت ۱۶ ساعت برایتان موسیقی پخش کند.

سونی اسپیکر XB501G که به درگاه یو اس بی تایپ C مجهز است را اکتبر امسال با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار روانه بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone