🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34162.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

دوربین +OneStep پولاروید اریجینالز با پشتیبانی از بلوتوث معرفی شد

پولاروید اریجینالز، شرکت هلندی که به ساخت دوربین‌های عکاسی چاپ سریع شهرت دارد در نمایشگاه IFA امسال از محصول جدید خود رونمایی کرد. +OneStep نام دوربین جدید این شرکت است که در واقع مدل ارتقاء ...

پولاروید اریجینالز، شرکت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر ساوه استان مرکزی - هلندی که به ساخت دوربین‌های عکاسی چاپ سریع شهرت دارد در نمایشگاه IFA امسال از محصول جدید خود رونمایی کرد. +OneStep نام دوربین جدید این شرکت است که در واقع مدل ارتقاء یافته دوربین OneStep 2 به حساب می‌آید.

دوربین جدید امکاناتی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر ساوه استان مرکزی - مثل سازگاری با بلوتوث، فلش جدید، دو لنز پرتره و استاندارد و باتری بزرگتر را به OneStep 2 اضافه کرده تا برای عکاسی با آن لذت بیشتری ببرید. اما مهم‌ترین تغییر بدون شک اضافه کردن بلوتوث بوده که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر ساوه استان مرکزی - می‌تواند کاربردهای زیادی داشته باشد.

از آنجا که بلوتوث عملکرد وای فای را ندارد، عکاسان نمی‌توانند از این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر ساوه استان مرکزی - ویژگی برای اشتراک‌گذاری دیجیتالی عکس‌ها استفاده کنند. اما در عوض بلوتوث در +OneStep می‌تواند به عنوان واسطی برای دوربین و اپلیکیشن موبایل آن ظاهر شود. به لطف اپلیکیشن‌های iOS و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر ساوه استان مرکزی - اندروید +OneStep می‌توانید گوشی‌ هوشمندتان را به ریموت کنترلر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر ساوه استان مرکزی - دوربین تبدیل نمایید.

به عنوان مثال قادر هستید که از طریق اپ، سرعت شاتر و دیافراگم را تغییر بدهید و از راه دور به گرفتن عکس بپردازید. ضمنا امکان گرفتن عکس‌ با افکت دابل اکسپوژر را هم خواهید داشت. دو قابلیت جالب دیگر این دوربین هم حالت Light Painting و عکاسی حساس به صدا هستند که اولی شاتر را تا رسیدن به اکسپوژر (نوردهی) مد نظر شما باز نگه می‌دارد و دومی با رسیدن صدای اطراف به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر ساوه استان مرکزی - حدی مشخص، از شما عکس می‌گیرد.

دوربین +OneStep میکروفون داخلی ندارد، ولی امکان گرفتن صدا از میکروفون گوشی را در اختیارتان قرار داده. ضمنا همانطور که بالاتر گفتیم، دوربین پولاروید اریجینالز دو لنز مختلف دارد که یکی برای عکاسی پرتره و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر ساوه استان مرکزی - دیگری برای عکاسی استاندارد استفاده می‌شود. همچنین باتری بزرگ‌ دوربین می‌تواند با یک بار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر ساوه استان مرکزی - شارژ که با کابل میکرو یو اس بی حدودا یک ساعت و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر ساوه استان مرکزی - نیم طول می‌کشد، به مدت شصت روز دوام بیاورد.

پولاروید اریجینالز قیمت پایه این دوربین را ۱۵۹.۹۹ دلار در نظر گرفته که بسته به انتخاب مدل‌های ۶۰۰ یا i-Type Film می‌تواند متغیر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone