🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39862.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اپل واچ به کمک KardiaBand نوار قلب می گیرد

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای نخستین بار یک وسیله جانبی اپل واچ را به عنوان ابزار پزشکی تأیید کرد. این بند ساعت هوشمند اپل که «کاردیابند» (Kardiaband) نام دارد، با ترکیب نرم افزار ...

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای نخستین بار یک وسیله - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جانبی اپل واچ را به عنوان ابزار پزشکی تأیید کرد. این بند ساعت هوشمند اپل که «کاردیابند» (Kardiaband) نام دارد، با ترکیب نرم افزار مخصوص خود و سیستم عامل اپل، ضربان قلب و فعالیت جسمانی کاربر را زیر نظر می گیرد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

هوش مصنوعی کاردیابند، نرخ ضربان قلب فرد در وضعیت های مختلف فعالیت جسمانی را با پروفایل شخصی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - او ترکیب می کند تا موارد غیرعادی را شناسایی نماید. در صورتی که ضربان نامعمولی تشخیص داده شد، کاردیابند از کاربر می - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خواهد تا با آرام گرفتن و قرار دادن انگشت شست روی حسگر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مخصوص، نوار قلب دیجیتالی تهیه کند. در ویدیوی زیر نحوه کارکرد این دستگاه را می بینید:


می دانید که گجت های مختلفی با توانایی تشخیص ضربان قلب در بازار وجود دارند اما هیچکدام از آنها به اندازه کافی دقیق نیستند. سازمان FDA با همکاری 9 شرکت مختلف از جمله اپل، سامسونگ و فیت بیت (Fitbit) در تلاش است تا دقت دستگاه ها را افزایش دهد اما شرکت AlivCor با افزودن «کاردیابند» به اپل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - واچ توانست این روند را تسریع کند و مجوز FDA را دریافت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دارد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

نرم افزار هوشمند شرکت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - AlivCor با سنجش دقیق ضربان قلب بیمار در شرایط مختلف از طریق حسگرهای اپل واچ، شرایط نرمال و عادی او را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تشخیص داده و سپس به راحتی می تواند موارد نامعمول را شناسایی کند.

به گفته پزشکان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - متخصص، توانایی ثبت نوار قلب و تشخیص دقیق یکی از رایج ترین انواع آریتمی قلبی یعنی «فیبریلاسیون دهلیزی» (AF) می تواند جان افراد زیادی را نجات دهد. قیمت کاردیابند 199 دلار تعیین شده و همراه آن، باید اشتراک سالانه 99 دلاری از شرکت AlivCor را هم تهیه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone