🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39863.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

هشدار انگلستان به وزارتخانه‌ها: کسپرسکی امن نیست

روز جمعه مرکز ملی امنیت اطلاعات انگلستان راهکاری جدید برای استفاده وزارت‌خانه‌های مختلف این کشور از آنتی‌ویروس‌هایی خارجی نظیر کسپرسکی ارائه نمود. «سیاران مارتین» رییس مرکز ملی امنیت اطلاعات انگلستان یا NCSC، نامه‌ای به رؤسای وزارتخانه‌های ...

روز جمعه مرکز ملی امنیت اطلاعات انگلستان راهکاری جدید برای استفاده وزارت‌خانه‌های مختلف این کشور از آنتی‌ویروس‌هایی خارجی نظیر کسپرسکی ارائه نمود.

«سیاران مارتین» رییس مرکز ملی امنیت اطلاعات انگلستان یا NCSC، نامه‌ای به رؤسای وزارتخانه‌های انگلستان فرستاد که طی آن گفته بود:

«نیازمندیم  که در استفاده از محصولاتی [آنتی ویروس‌هایی] خارجی که می‌تواند صدماتی جدی به شبکه‌های اطلاعاتی وارد کنند یا اطلاعات حساس و باارزشی را استخراج نمایند، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هوشیار باشیم.»

هشدار اساسی متوجه سیستم‌هایی است اطلاعات«محرمانه یا بالاتر» دارند

او به روسیه با عنوان یکی از کشورهایی که قادر به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ایجاد تهدیدهای امنیتی است اشاره نمود چرا که به باور وی این کشور از اطلاعات سایبری استفاده حکومتی و سیاسی می‌کند. مارتین معتقد است از آنجاییکه نمایندگان دولتی انگستان اطلاعاتی دارند که دسترسی روسیه به آنها می‌تواند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - منجر به تهدید‌اتی جدی علیه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - امنیت ملی این کشور شود، آنتی ویروس‌های روسی نباید بکار برده شوند.درحالیکه سیستم‌هایی که اطلاعات رسمی دارند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هم - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نباید از نرم‌افزار‌های روسی استفاده کنند، هشدار اساسی این مسئول متوجه سیستم‌هایی است که اطلاعات طبقه بندی شده «محرمانه یا بالاتر» را در خود دارند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی

همچنین مارتین از مذاکرات انجام شده با آزمایشگاه کسپرسکی خبر می‌دهد. پیروی این مذاکرات قرار است تا شاخص‌هایی قابل بازبینی برای مستقل‌سازی سیستم‌ها تعریف شود که از آن طریق بتوان از عدم دسترسی دولت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - روسیه به اطلاعات انگلستان اطمینان خاطر حاصل نمود.

هیچ‌ یک از پایگاه‌های مرکزی دولت انگلستان از آنتی‌ویروس‌های کسپرسکی استفاده نمی‌کنند

«ایان لوی» مدیر فنی مرکز ملی امنیت اطلاعات این کشور در بلاگ خود توضیح داد که در حالیکه دسترسی خارجی، ‌تهدیدی برای حفظ اطلاعات ملی انگستان به‌شمار می‌رود اما این مسئله‌، بحث ساده‌ای نیست و در بسیاری مواقع ممکن است سیستم‌ها به وسیله مشکلاتی جزئی دچار ریسک‌های قابل اجتنابی شوند. از این مشکلات جزئی می‌توان به مدیریت شبکه محدود، به روز نبودن نرم‌افزار و همچنین مدیریت اعتبار ضعیف اشاره - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمود. وی رسماً اشاره نمود که تقریباً هیچ یک از پایگاه‌های مرکزی دولت انگلستان از آنتی‌ویروس‌های کسپرسکی استفاده نمی‌کنند و به‌جز مقادیر ناچیزی، هیچ پرونده‌ی بخصوصی برای گزارش به افکار عمومی وجود ندارد.

این راهکار‌های جدید دنباله‌روی نگرانی‌های دولت آمریکاست که درباره استفاده مراکز دولتی این کشور از نرم‌افزار‌های کسپرسکی به‌وجود آمده بود. در مهرماه امسال، وال استریت ژورنال گزارش داده بود که نمایندگان روس به‌وسیله نرم‌افزار، اطلاعات طبقه‌بندی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شده‌ای از آژانس امنیت ملی بدست آوردند. این درحالیست که خردادماه رؤسای شش آژانس اطلاعاتی بزرگ به کمیته‌ی اطلاعات سنا گفته بودند که در استفاده از نرم‌افزارهای نصب شده بر روی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رایانه‌های خود نگرانی امنیتی دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone