🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39865.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آخرین اخطار اپل به توسعه دهندگان؛ پشتیبانی از اپ های 32 بیتی macOS متوقف می شود

از ابتدای سال 2018 (11 دی ماه سال جاری)، تمامی اپ هایی جدید سیستم عامل مک او اس باید از پردازش 64 بیتی پشتیبانی کنند. البته توسعه دهندگانی که پیش از این اپ های 32 ...

از ابتدای سال 2018 (11 دی ماه سال جاری)، تمامی اپ هایی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جدید سیستم عامل مک او اس باید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از پردازش 64 بیتی پشتیبانی کنند. البته توسعه دهندگانی که پیش از این اپ های 32 بیتی خود را در اپ استور مک قرار داده اند، همچنان تا ماه ژوئن سال 2018 (خرداد تا تیر سال 97) فرصت دارند نسخه های 64 بیتی اپ های خود را ارائه کنند.

توسعه دهندگانی که اپ های 32 بیتی خود را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در خارج از اپ استور ارائه می کنند نیز باید اپ ها را به روز کنند

اپل این خبر را در سایت ویژه توسعه دهندگان اعلام کرده و در آن سیاست های جدید خود برای پشتیبانی از اپ های 64 بیتی در اپ استور کامپیوتر های - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مک را تشریح نموده است. این کمپانی همچنین اعلام کرده توسعه دهندگانی که اپ های 32 بیتی خود را خارج از اپ استور رسمی ارائه می کنند، باید آنها را با نسخه های 64 بیتی به روز کنند تا امکان اجرای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اپ ها در آینده فراهم باشد.

کمپانی ساکن کوپرتینو همچنین با صراحت اعلام کرده که سیستم عامل مک او اس های سیرا (macOS High Sierra) آخرین نسخه از سیستم عامل های مک خواهد بود که از اپ های 32 بیتی پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone