🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39861.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

در iOS 11.1.2 تغییر تاریخ به 2 دسامبر آیفون را دچار مشکل می کند [به روز رسانی]

شب گذشته و همزمان با تغییر تاریخ به 2 دسامبر (11 آذر) در iOS 11.1.2 باگی مشاهده شده که باعث کرش موبایل و نمایش مکرر نوتیفیکشن می شود. این مشکل از جایی شروع می شود ...

شب گذشته - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و همزمان با تغییر تاریخ به 2 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دسامبر (11 آذر) در iOS 11.1.2 باگی مشاهده شده که باعث کرش موبایل و نمایش مکرر نوتیفیکشن می شود.

این مشکل از جایی شروع می شود که با تغییر تاریخ، برخی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اپ ها از قبیل «Headspace» یا «Calm» نوتیفیکیشن های مکرری را برای کاربران ارسال می کنند.

جالب این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جاست که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این دو اپلیکیشن قرار است از طریق آموزش روش های مدیتیشن به آرامش کاربران کمک کنند، حالا اما باعث برهم زدن تمرکز و آرامش آنها شده اند.تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقیاز آنجایی که تقویم موبایل ها ابتدا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در کشورهای شرقی عوض می شود، نخستین گزارش ها از باگ مذکور - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در این کشورها مخابره شده تا جایی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که نمایندگی های اپل در استرالیا از کاربران خواسته اند تا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارائه راه حل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نهایی تقویم موبایل خود را روی چند روز قبل تنظیم کنند.

با این حال تغییر تاریخ احتمالا باعث بروز مشکل در اپ های دیگر می شود، به همین خاطر برخی کاربران ارسال نوتیفیکشن و برورسانی پس زمینه را غیر فعال کرده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اند.

شکی نیست که با گسترش این مشکل به دیگر نقاط دنیا کوپرتینویی ها باید خود را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای امواج - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - انتقاد آماده کرده و هرچه سریعتر بروزرسانی های لازم برای رفع باگ را ارائه کنند.

گفتنی است اپل تا کنون نسبت به این مشکل واکنشی نشان نداده، اما با توجه به گستردگی مساله احتمالا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در ساعات آتی دلیل وقوع آن را روشن کند.

 

به روز رسانی:

در به روز رسانی نسخه 11.2 سیستم عامل iOS این مشکل رفع شده. البته اپل پیشنهاد داده کاربرانی که با این مشکل روبرو شده بودند، پیش از آپدیت به روش زیر ابتدا اعلان های تمام اپ ها را خاموش نمایند:

  • به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - منوی Settings رفته و وارد بخش Notifications شوید.
  • هر اپ را جداگانه انتخاب کنید و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تمامی اعلان های مرتبط با آن را خاموش نمایید.
  • حالا می توانید موبایل خود را به iOS 11.2 به روز رسانی کنید.
  • پس از اتمام - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فرایند آپدیت می توانید اعلان های اپ ها را به دلخواه مجدداً روشن کنید.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هلناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ مرکز شما آیا طرفای کوی فرهنگیان اسکو هم سرویس میده
پاسخ: بله در کوی فرهنگیان شهر اسکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone