🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22346.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون SE 2 قرمز با هدف تامین بودجه مقابله با کووید ۱۹ رونمایی شد

اپل مدت هاست که نسخه های قرمز رنگ از گجت ها و لوازم جانبی تولیدی اش را تحت گروه Product Red عرضه می کند و بخشی از درآمد حاصل از فروش این محصولات را تاکنون صرف ...

اپل مدت هاست که نسخه های قرمز رنگ از گجت ها - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - و لوازم جانبی تولیدی اش را تحت گروه Product Red عرضه می کند و بخشی از درآمد حاصل از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - فروش این محصولات را تاکنون صرف حمایت از پروژه های ریشه کنی ایدز و HIV کرده است. این شرکت شب گذشته همزمان با رونمایی از آیفون SE 2020 که - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - قرار است حداکثر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - تا ۱۰ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - روز دیگر روانه بازار شود، در بحبوحه دنیاگیری کووید ۱۹، از نسخه قرمز این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - گوشی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - در گروه محصولات Product Red خود نیز رونمایی کرد و اعلام نمود که بخشی از درآمد حاصل از فروش محصولات قرمز خود را صرف حمایت مالی از صندوق جهانی مقابله با کووید ۱۹ خواهد کرد.

توزیع محصولات گروه Product Red اپل با هدف حمایت از پروژه های بهداشتی دنیا تا پایان امسال ادامه پیدا خواهد داشت و در این برنامه طیف وسیعی از گجت ها و لوازم جانبی شرکت کالیفرنیایی با رنگ قرمز به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - فروش خواهند رسید که از مدل های مختلف آیفون گرفته تا قاب آیفون و آیپد و بند اپل واچ را شامل می شود.

اپل در بیانیه خبری خود پیرامون این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - تصمیم آورده است:

با این کار حمایت خوبی از سیستم های بهداشتی که بیشتر از همه در معرض خطر قرار دارند به عمل خواهد آمد و همزمان حمایت مالی از برنامه های مقابله با ایدز و HIV که هم اکنون در آفریقا اجرا می شوند نیز برقرار خواهد بود.

بد نیست اشاره کنیم که هم اکنون بسیاری از کسب و کارهای علاقمند به حمایت مالی از پروژه های مقابله با ایدز و افزایش آگاهی عمومی در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - این باره، محصولات قرمز رنگ تولید میکنند. برای مثال برندهای مطرحی نظیر نایکی، کوکا کولا، استارباکس، کانورس، الکترونیک آرتس، گپ، آرمانی و بسیاری دیگر در این پروژه ها مشارکت فعال دارند. هر کدام - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - از این شرکت ها بعد از دریافت مجوز محصولاتی با لوگوی Red - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - تولید می کنند و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - تا ۵۰ درصد از درآمد خود از محل فروش آنها - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - را به صندوق جهانی مقابله با ایدز، سل و مالاریا اعطا می کنند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران

در توییتی که سال ۲۰۱۸ از اکانت Red منتشر شد اعلام گردید که اپل به تنهایی ۲۰۰ میلیون دلار کمک مالی خود از محل فروش این محصولات را به این بنیاد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - اعطا کرده که صد درصد این مبلغ صرف مقابله با ایدز خواهد شد. این موسسه همچنین از تک تک افرادی که محصولات Red را خریداری کرده بودند تشکر کرد.

گفتنی است از ابتدای شیوع کووید ۱۹ اپل حضوری فعال در برنامه های مقابله ای با این بیماری داشت و تاکنون ۱۵ میلیون دلار به گروه های مختلف - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - بین المللی فعال برای ساخت واکسن و مقابله با کرونا ویروس کمک مالی کرده است. تیم کوک مدیرعامل این شرکت نیز پیشتر از اعطای ۱۰ میلیون ماسک به ایالت های مختلف آمریکا و چندین میلیون ماسک - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - به کشورهای اروپایی خبر داد. اپل همچنین در روزهای سخت حامی چین بود و اعلاام کرده که طی هفته های آتی ۷ میلیون دلار را صرف کمک مالی به ۶ بیمارستان استان هوبی خواهد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جویبار استان مازندران - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone