🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22347.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مسیریاب ویز: مردم سراسر دنیا ۶۰ درصد کمتر از سابق رانندگی می کنند

مسیریاب ویز با انتشار گزارشی خبر داده که پاندمی کووید ۱۹ تا چه اندازه راننده ها را از جاده ها دور نگه داشته است. این اپلیکیشن که در سال ۲۰۱۴ میلادی طی قراردادی به ارزش ...

مسیریاب ویز با انتشار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - گزارشی خبر داده که پاندمی کووید ۱۹ تا چه اندازه راننده ها را از جاده ها دور نگه داشته است. این اپلیکیشن که در سال ۲۰۱۴ میلادی طی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - قراردادی به ارزش یک میلیارد دلار به گوگل فروخته شد هم اکنون ۱۳۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد و به خاطر آپدیت هایی که توسط کاربرانش به نقشه های آن اضافه می شود از محبوبیت زیادی برخوردار است.

در گزارش جدید مسیریاب ویز اشاره شده که به خاطر قرنطینه گسترده سراسری حالا مسیرهای طی شده توسط راننده ها در سراسر دنیا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - ۶۰ درصد نسبت به متوسط مسافت روزانه طی شده در بازه زمانی دو هفته ای ماه گذشته کاهش پیدا کرده است. البته این خبر لزوما به معنای کاهش راننده ها - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - در سطح جاده ها نیست اما حکایت از کاهش تصاعدات کربنی در سطح سیاره زمین دارد. اگر خاطرتان باشد وقتی قوانین قرنطینه در چین اعمال شد تصاویر ماهواره ای ناسا از افت قابل توجه آلودگی هوا در این کشور خبر دادند (البته - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - در نزدیکی منشاء شیوع کووید ۱۹ یعنی ووهان) اما بعد از آنکه کسب و کار در چین از سر گرفته شده سطح آلودگی هوا نیز به همان نسبت مجددا بالا رفت.

قرنطینه ها

ویز - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - با بررسی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - دیتای مربوط به برخی نواحی دریافته که قوانین سخت گیرانه تر برای قرنطینه تاثیر مستقیم روی متوسط مسافت طی شده توسط راننده ها داشته و برای مثال در کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه و اسپانیا که بیشتر از همه تحت تاثیر این همه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - گیری قرار گرفتند متوسط مسافت طی شده توسط راننده ها افتی ۸۰ درصدی داشته - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان

در عین حال آمار به دست آمده از ایالات متحده آمریکا نیز اندکی از متوسط اعلام شده برای دنیا بیشتر است؛ متوسط مسافت روزانه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - طی شده توسط راننده های آمریکایی ۶۷ درصد نسبت به دو هفته ابتدایی فوریه کاهش پیدا کرده است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان

همچنین لازم است اشاره - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - کنیم که بسیاری از مردم همچنان سفرهای جاده ای قبل را انجام می دهند و در حالی که برخی از این سفرها غیرضروری ارزیابی شده اند بسیاری از آنها نیز توسط کارکنان واحدهای درمانی انجام می شوند و ضرورت دارند. ویز همزمان با انتشار گزارش جدیدش از چند ابزار و قابلیت تازه نیز رونمایی کرده تا به کنترل کووید ۱۹ کمک کند و برای مثال - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - در آپدیت جدید رستوران هایی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - که غذای بیرون بر عرضه می کنند یا مسیر ماشین رو دارند را برای کاربران نمایش می دهد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان

در حالی که ویز وعده ای برای به روز رسانی این اطلاعات در روزهای آتی نداده، برخی شرکت ها از جمله کمپانی مادر آن یعنی گوگل پیشتر گزارش هایی را در مورد مقدار مراجعه مردم ۱۳۱ کشور دنیا به پارک ها، فروشگاه ها و شرکت ها در دوران قرنطینه منتشر کرده است و مرتبا این اطلاعات را به روز رسانی می کند.

روز گذشته اپل نیز دیتای حرکتی اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر جوانرود استان کردستان - نقشه خود را منتشر کرد که حاوی جزئیات خوبی در رابطه با عادات مردم برای رانندگی، پیاده روی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بود. جالب است بدانید که اطلاعات منتشر شده توسط اپل نشان دهنده کاهش ۴۵ درصدی درخواست های مسیریابی در آمریکا در مقایسه با مقدار همیشگی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone