🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22344.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل چرخ‌های مک پرو را دو برابر قیمت آیفون SE جدید می‌فروشد

بسیاری از کاربران اپل را با محصولات باکیفیت اما گران می‌شناسند. این شرکت اخیراً در بحث قیمت گذاری پا را فراتر گذاشته و کیت چرخ مک پرو جدید را به مبلغ باورنکردنی 699 دلار به ...

بسیاری از کاربران اپل را با محصولات باکیفیت اما گران می‌شناسند. این شرکت اخیراً در بحث قیمت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمستان استان مازندران - گذاری پا را فراتر گذاشته و کیت چرخ مک پرو جدید را به مبلغ باورنکردنی 699 دلار به فروش می‌رساند.

آیفون SE جدید که دیشب معرفی شد، 399 دلار قیمت دارد؛ این یعنی چرخ‌های - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمستان استان مازندران - مک پرو تقریباً دو برابر این گوشی قیمت دارند. کاربر بخت برگشته در ازای پرداخت پول تقریباً دو آیفون جدید، چهار چرخ مک پرو، پیچ گوشتی و دفترچه راهنما را دریافت می‌کند. اپل در صفحه این محصول به «طراحی سفارشی از جنس فولاد ضد زنگ و لایه پلاستیکی که حرکت دادن مک پرو را آسان می‌کنند» اشاره کرده است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمستان استان مازندران

قبلاً گزارش کردیم که اپل برای چرخ‌های مک پرو جدید 400 دلار درخواست می‌کند. نکته جالب اینکه این چرخ‌ها قابلیت بسیار مهم قفل شدن را ندارند و با نصب آن‌ها احتمال حرکت کردن کیس وجود دارد. ظاهراً از نظر اپل 400 دلار برای چهار چرخ کم است، به همین دلیل قیمت آن‌ها را افزایش داده است.

مک پرو جدید یک ماشین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمستان استان مازندران - فوق العاده قدرتمند و البته گران قیمت است و بالاترین مدل آن 52 هزار و 748 دلار تمام می‌شود. این مدل از پردازنده 28 هسته‌ای Xeon-W، حافظه اس‌اس‌دی 4 ترابایتی و رم 1.5 ترابایتی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمستان استان مازندران - بهره می‌برد. کاربرانی که آخرین مدل مک پرو را خریده‌اند، قطعاً از لحاظ مالی مشکلی ندارند - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمستان استان مازندران - و حاضرند برای لوازم جانبی آن - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمستان استان مازندران - هم هزینه کنند، ولی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمستان استان مازندران - این دلیل نمی‌شود اپل چهار چرخ معمولی را با قیمت 700 دلار بفروشد.

اپل برای کاربرانی که مک پرو را با چرخ خریداری کرده‌اند ولی نظرشان تغییر کرده و می‌خواهند آن را به شکل ثابت روی زمین قرار دهند، کیت پایه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمستان استان مازندران - را به قیمت 299 دلار می‌فروشد. جنس این پایه هم از فولاد ضد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر چمستان استان مازندران - زنگ است و با ابزار نصب به دست مشتری می‌رسد، ولی باز هم قیمت گزاف آن کاربر را شوکه می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone