🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18683.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کارت‌های گرافیک سری RTX 3000 از ۷ بهمن به لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌آیند

کمتر از شش ماه بعد از معرفی کارت‌های گرافیک سری RTX 3000 برای کامپیوترهای دسکتاپ، انویدیا اکنون می‌خواهد RTX 3070 ،RTX 3060 و RTX 3080 را به لپ‌تاپ‌های گیمینگ بیاورد. این کمپانی تایوانی وعده بهینگی ...

کمتر از شش ماه بعد از معرفی کارت‌های گرافیک سری RTX 3000 برای کامپیوترهای دسکتاپ، انویدیا اکنون می‌خواهد RTX 3070 ،RTX 3060 و RTX 3080 را به لپ‌تاپ‌های گیمینگ بیاورد. این کمپانی تایوانی وعده بهینگی فراوان در مصرف انرژی را داده که به لطف معماری جدید Ampere حاصل شده و از سوی دیگر می‌توانیم منتظر بهبودهای بدیهی و فراوان نسبت به لپ‌تاپ‌های مجهز به سری RTX 2000 باشیم. از روز ۲۶ ژانویه امسال، بیش از ۷۰ لپ‌تاپ گیمینگ همراه با RTX 3070 و RTX 3080 در دسترس قرار می‌گیرند و با فاصله یک هفته، در روز دوم فوریه شاهد عرضه لپ‌تاپ‌های مجهز به RTX 3060 نیز خواهیم بود.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان

و در نهایت نوبت به لپ‌تاپ‌های سری RTX 3080 می‌رسد که قیمت پایه ۱۹۹۹ دلاری دارند و همراه با سقف ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6 از راه می‌رسند - در واقع بیشتر از آنچه روی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان - پردازشگرهای گرافیکی کلاس دسکتاپ RTX 3080 در دسترس است. انویدیا می‌گوید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان - این لپ‌تاپ‌ها می‌توانند روی رزولوشن 1440p به نرخی بالاتر از ۱۰۰ فریم بر ثانیه دست پیدا کنند.

این لپ‌تاپ‌ها از نسل سوم Max-Q انویدیا بهره خواهند گرفت. مدل‌های Max-Q که برای دستیابی به باریک‌ترین و سبک‌وزن‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ممکن طراحی شده‌اند، می‌توانند از بیشینه قدرت پردازشی کارت‌های RTX 3000 در یک شاسی کوچک با کنترل حرارت بهتر استفاده کنند. انویدیا و تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌های گیمینگ در این مسیر با یکدیگر همکاری می‌کنند و به بهینه‌سازی درایورها و قطعات حرارتی و الکتریکی می‌پردازند تا چنین پرفورمنسی قابل دستیابی باشد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان

انویدیا می‌گوید تازه‌ترین نسل از لپ‌تاپ‌های Max-Q دو برابر پرفورمنس بیشتر نسبت به نسل قبل دارند. انویدیا از تکنولوژی جدید Dynamic Boost 2.0 نیز در این لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌کند که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، قادر به بالانس کردن قدرت میان پردازنده، پردازشگر گرافیکی و حافظه پردازشگر گرافیکی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان - خواهد بود. این تکنولوژی روی هر فریم خروجی اعمال می‌شود و این یعنی متعادل‌سازی قدرت در لپ‌تاپ‌ها، به صورت بلادرنگ صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که این لپ‌تاپ‌ها به توان پردازشی کافی برای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان - اجرای Microsoft Flight Simulator دسترسی دارند که عنوانی بسیار سنگین - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان - به حساب آمده و برخی آن را یکی از معدود بازی‌های ویدیویی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان - نسل جدید واقعی تلقی می‌کنند. انویدیا در مراسم خود لپ‌تاپ Razer Blade 15 را به نمایش درآورد که قادر به اجرای این بازی با بالاترین تنظیمات گرافیکی بود.

انویدیا از سوی دیگر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان - به رونمایی از WhisperMode 2.0 نیز پرداخته. با این قابلیت، کاربر قادر به انتخاب میان سطوح مختلف آکوستیک خواهد بود و هوش مصنوعی به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان - مدیریت سرعت فن‌ها و تنظیمات بازی می‌پردازد تا صدای تولید شده توسط لپ‌تاپ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لنگرود استان گیلان - در سطح مطلوب باقی بماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone