🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36210.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

جایگزینی تلویزیون های OLED ال جی در فرودگاه کره با LCD به خاطر سوختگی موقت پیکسل

طبق اعلام منابع آگاه به نشریه ZDNet، اخیرا تعدادی از تلویزیون های OLED ال جی که در فرودگاه اینچئون کره جنوبی نصب شده بودند به خاطر مشکل سوختگی موقت پیکسل هایشان با انواع LCD جایگزین شدند. ...

طبق اعلام منابع آگاه به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - نشریه ZDNet، اخیرا تعدادی از تلویزیون های OLED ال جی که در فرودگاه اینچئون کره جنوبی نصب شده بودند به خاطر مشکل سوختگی موقت پیکسل هایشان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - انواع LCD جایگزین شدند.

تلویزیون های OLED معیوب که چندماه پیش در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - ترمینال دوم این فرودگاه نصب شده بودند بعد از تنها سه ماه دچار سوختگی موقت پیکسل شدند. این تلویزیون ها که برای نمایش شماره پروازها و ساعت های فرود و بلند شدن هواپیماها مورد استفاده قرار می گرفتند بعد از تغییر تصویر در حال نمایش،به خاطر سوختگی موقت پیکسل ها خط سفید رنگ و قطوری را میان عنوان و جدول گرافیکی نشان می دادند.

ال جی البته تلاش کرد که تلویزیون OLED جدیدی را در محل جایگزین انواع معیوب کند اما در نهایت تصمیم بر آن شد که آنها را با نمایشگرهای LCD سوپر الترا اچ دی جایگزین نماید. در واقع این کمپانی مطمئن نبوده که با جایگزین کردن یک تلویزیون OLED جدید به جای این نمایشگرها مشکل برای همیشه رفع می شود و چه بسا احتمال می داده که دوباره این اتفاق بیافتد.

در اینجا بد نیست اشاره کنیم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - تکنولوژی LCD چند دهه ای می شود که مورد استفاده قرار دارد و تاکنون هیچ گزارشی در رابطه با بروز سوختگی موقت پیکسل ها در این نوع گزارش نشده است.

اوایل امسال بود که ال جی برای تبلیغ تلویزیون های OLED خود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - حدود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۴۰ دستگاه از آنها را در ۲۹ موقعیت ترمینال شماره دو فرودگاه اینچئون نصب کرد. فرودگاه ها معمولا نقاط حساس بازاریابی برای محصولات الکترونیکی کمپانی هایی نظیر سامسونگ و ال جی به شمار می روند و این برندها معمولا برای نمایش تازه ترین دستاوردهایشان از فرودگاه ها استفاده می کنند.

نگرانی ها در رابطه با اطمینان پذیری تلویزیون های OLED در دراز مدت به خاطر مشکل سوختگی موقت پیکسل این تلویزیون ها که چندی پیش هم در دیجیاتو به آن پرداخته شد از همان پنج سال پیش که این تکنولوژی معرفی شد، شکل گرفت و مرتبا نیز در حال افزایش است.

منظور از سوختگی موقت پیکسل ها باقی ماندن رد تصویر در نمایشگرهاست که عموما به خاطر نمایش طولانی مدت یک تصویر ایستا اتفاق می افتد. این مشکل خصوصا در نمایشگرهای OLED خود را نشان می دهد و علت هم آن است که در این نمایشگرها هر پیکسل نور مختص به خود را ساطع می کند و همین مساله طول عمر متفاوتی را برای آنها ایجاد می کند و در نهایت به باقی ماندن رد تصویر منتهی می گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان

گفتنی است که وبسایت RTing.com از ژانویه امسال تا حالا تست سوختگی موقت پیکسل ها را روی شش دستگاه تلویزیون OLED ال جی (مدل ۲۰۱۷) انجام داده است و درست همانطور که در آزمایش دیجیاتو مشخص شد بعد از یک دوره زمانی مشخص مشکل در این نمایشگرها رویت شد. جالب آنکه کارشناسان ال جی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - نیز ظاهرا از این آزمایشگاه دیدن کرده اند و بروز مشکل سوختگی موقت پیکسل ها را تایید کرده اند. البته آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - علت را به مشکلات کارخانه ای در فرایند تولید ارتباط داده اند و خاطرنشان کرده اند که برخی پنل ها بیشتر از سایر مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - ها مستعد بروز این مشکل هستند.

در نهایت اما شرکت سازنده مشکل سوختگی موقت پیکسل در تلویزیون های OLED ال جی را رد کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - و مدعی شده که تلویزیون های تولیدی اش دست کم ۳۰ هزار ساعت یا حدود ده سال با متوسط استفاده روزانه هشت ساعت عمر می کنند و دچار مشکل نمی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ سایت ***** اجاق گاز و فر بوش HSG738257I شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت مرند زنجان زنجان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone