🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18684.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اگزینوس ۲۱۰۰ در برابر اسنپدراگون ۸۸۸: آیا سامسونگ چیپست بهتر را ساخته؟

ساعاتی پیش بود که سامسونگ بالاخره به صورت رسمی از چیپست پرچمدار اگزینوس ۲۱۰۰ رونمایی کرد و متوجه شدیم با چیزی فراتر یک بهبود سالانه صرف طرف هستیم. این چیپست قرار است یک نقطه عطف ...

ساعاتی پیش بود که سامسونگ بالاخره به صورت رسمی از چیپست پرچمدار اگزینوس ۲۱۰۰ رونمایی کرد و متوجه شدیم با چیزی فراتر یک بهبود سالانه صرف طرف هستیم. این چیپست قرار است یک نقطه عطف برای واحد موبایل کمپانی کره‌ای باشد و بسیاری از طرفداران حالا منتظرند ببیند که اگزینوس ۲۱۰۰ در قیاس با پرچمدار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - کوالکام برای سال ۲۰۲۱ چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ امسال دیگر بیخیال هسته‌های M مخصوص به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - خود شده. این چیپست ۵ نانومتری از هسته‌ها و گرافیک ARM CPU استفاده می‌کند و نخستین تلاش سامسونگ برای تعبیه یکپارچه اتصالات 5G درون چیپست به حساب می‌آید. این چیپست قرار است در پرچمداران سری گلکسی اس ۲۱ به کار گرفته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - شود، البته صرفا در بازارهایی که موبایل‌‌ها بدون اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می‌گردند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس

همانطور که احتمالا از قبل می‌دانید، چیپست‌های اگزینوس برای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - سالیان متمادی قادر به برابری کامل با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - چیپست‌های موبایل کوالکام نبوده‌اند و بسیاری از مشتریان مدل‌های اگزینوس موبایل‌های گلکسی از این انتقاد کرده‌اند که پرچمدارشان هر سال از سخت‌افزاری ضعیف‌تر برخوردار بوده. اما سامسونگ اکنون متعهد به تغییر دادن رویه است و اگزینوس ۲۱۰۰ نیز آمده تا همین موضوع را به اثبات برساند.

اما عملکرد اگزینوس ۲۱۰۰ در قیاس با اسنپدراگون ۸۸ دقیقا چگونه است؟ آیا سامسونگ می‌تواند امروز بازی را به نفع کن تغییر دهد و آیا امکانش وجود دارد که خریداران مدل مجهز به چیپست اگزینوس موبایل‌های گلکسی اس ۲۱، در واقع مدل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - بهتر گیرشان آید؟ هنوز به صورت دقیق نمی‌دانیم خانواده گلکسی اس ۲۱ از راه می‌رسد، اما تا آن موقع می‌توانیم نگاهی نزدیک‌تر به چیپست‌های کوالکام و سامسونگ داشته باشیم.

اگزینوس ۲۱۰۰ در برابر اسنپدراگون ۸۸۸

هر دو چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ توسط سامسونگ و به کمک فرآیند 5LPE (یا 5nm Low Power Early) تولید می‌شوند، اما شباهت‌ها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - همین‌جا به پایان نمی‌رسد. هر دو چیپست در مجموع ۸ هسته پردازشی دارند و چیدمان هسته‌ها نیز مشابه است. اسنپدراگون ۸۸۸ یک هسته Kyro 680 Prime (یا ARM Cortex-X1) با فرکانس کاری ۲.۸۴ گیگاهرتز، سه هسته Kyro 680 Gold (یا ARM Cortex-A78) با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و ۴ هسته Kyro 680 Silver - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - (یا ARM Cortex-A55) با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - دارد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس

به صورت مشابه، اگزینوس ۲۱۰۰ هم به یک هسته ARM Cortex-X1 (با کلاک ۲.۹ گیگاهرتز)، سه هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 دارد. اما درحالی که اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - برای پردازش - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - گرافیکی به سراغ چیپ آدرنو ۶۶۰ رفته، سامسونگ پردازشگر گرافیکی Mali-G78 را ترجیح داده است. هردو چیپست از رم LPDDR5 پشتیبانی می‌کنند و پردازنده سیگنال تصویری دارند که استفاده از دوربین‌هایی با سقف رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل را امکان‌پذیر کرده‌اند. و به همین ترتیب، دو چیپست به یک موتور هوش مصنوعی با توانایی یکسان ۲۶ تاپس (۲۶ تریلیون عملیات بر ثانیه) مجهز شده‌اند.

با توجه به همین میزان شباهت، جالب است ببینیم که عملکرد دو چیپست در جهان واقعی چقدر خواهد بود و چطور مشکل حرارت را کنار می‌زنند. اما نکته غافلگیرکننده اینست که نخستین بنچمارک‌ها، از برتری نسبی اگزینوس ۲۱۰۰ حکایت داشته‌اند. در واقع بنابر بنچمارک Geekbench، اگزینوس ۲۱۰۰ در تست تک هسته‌ای دقیقا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - مثل اسنپدراگون ۸۸۸ عمل می‌کند، اما - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لارستان استان فارس - در تست چند هسته‌ای، ساخته کوالکام را کنار می‌زند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone