🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18689.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ایسر از دو لپ‌تاپ جدید Aspire 7 و Aspire 5 با چیپ‌های رایزن رونمایی کرد

لپ‌تاپ‌های سری Aspire 5 شرکت ایسر معمولا مورد تمجید فراوان قرار گرفته و جزو بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی موجود در بازار به حساب می‌آیند. اما منتقدان امسال دو دسته شدند و برخی مدل‌های مجهز به پردازنده ...

لپ‌تاپ‌های سری Aspire 5 شرکت ایسر معمولا مورد تمجید فراوان قرار گرفته و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان - جزو بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی موجود در بازار به حساب می‌آیند. اما منتقدان امسال دو دسته شدند و برخی مدل‌های مجهز به پردازنده AMD را بهتر از مدل‌های مبتنی بر تکنولوژی اینتل تلقی می‌کردند. بنابراین برای اکثریت کاربران جای خوشحالی دارد که ایسر به ‌بهروزرسانی دو مدل از خانواده Aspire پرداخته و آن‌ها را به پردازنده‌های موبایل سری رایزن ۵۰۰۰ تجهیز کرده است.

لپ‌تاپ جدید Aspire 7 این شرکت که در جریان نمایشگاه CES معرفی شد همراه با چیپ رایزن و پردازشگر گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1650 از راه می‌رسد. البته این باعث نمی‌شود که دستگاه را یک لپ‌تاپ گیمینگ به حساب بیاورید، هرچند که امکان تجربه برخی از بازی‌های سبک‌وزن روی آن مهیا خواهد بود. این دستگاه ۲.۱۵ کیلوگرم وزن داشته و همراه با سقف ۳۲ گیگابایت حافظه DDR4 و ۱ ترابایت حافظه PCIe SSD از راه می‌رسد. از سوی دیگر می‌توانید - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان - منتظر پشتیبانی از وای‌فای ۶ هم باشید.

ایسر از سوی دیگر به بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری پرداخته تا تجربه تماشای محتوا روی نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Aspire 7 با رزولوشن - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان - FHD بهتر از همیشه باشد. به گفته این کمپانی، سیستم‌های Acer Color Intelligence و Acer ExaColor به تنظیم گاما و اشباع رنگی می‌پردازند تا «تصاویری بسیار دقیق» مقابل چشم قرار گیرد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان

از طرف دیگر هم لپ‌تاپ Aspire 5 را داریم که گزینه‌ای حتی بهتر در بازار لپ‌تاپ‌های اقتصادی به حساب آمده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان - و به گفته ایسر به صورت خاص برای بلاگرها و تصویربرداران آماتور و دانشجویان ساخته شده است.

در Aspire - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان - 5، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان - چیپ انویدیا جای خود را به کارت گرافیک اقتصادی AMD Radeon RX 640 داده که برای وظایفی به جز گیمینگ ساده پیشنهاد نمی‌شود. از سوی دیگر به سقف ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه PCIe SSD NMVe یا ۲ ترابایت حافظه HDD دسترسی خواهید داشت. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی دستگاه از نوع IPS - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان - است و علاوه‌بر نمایش رزولوشن FHD، از تکنولوژی BlueLightShield ایسر بهره‌مند شده که آسیب کمتری به چشمان شما وارد خواهد کرد. درست مانند برادر بزرگ‌تر و میان‌رده‌اش، Aspire 5 از «انتقال داده فوق سریع» پشتیبانی می‌کند، اما ایسر جزییات مربوط به سرعت را منتشر نکرده است.

هر دو مدل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان - چند حالت خنک‌کننده مختلف دارند و این یعنی می‌توانید بسته به کاری که انجام می‌دهید و میزان صدایی که می‌خواهید بشنوید، قادر به شخصی‌سازی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان - عملکرد فن‌ها خواهید بود. این قابلیتی است که به صورت رایج در لپ‌تاپ‌های گیمینگ گران‌قیمت یافت می‌شود. دو لپ‌تاپ Aspire 7 و Aspire 5 در ماه مارس روانه بازار آمریکای شمالی می‌شوند. Aspire 7 با قیمت پایه ۷۴۹.۹۹ دلار به دست مشتریان می‌رسد و Aspire 5 هم حداقل ۵۴۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر همدان استان همدان - شده. در ماه فوریه نیز می‌توان منتظر عرضه دو دستگاه در بازارهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone