🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29059.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ویدیوی نگاه نزدیک شیائومی ردمی 7 پیش از معرفی رسمی [تماشا کنید]

پس از معرفی رسمی شیائومی ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو، حالا نوبت به نسخه استاندارد رسیده اما پیش از رونمایی توسط شرکت، شیائومی ردمی 7 در یک ویدیوی نگاه نزدیک و در ...

پس از معرفی رسمی شیائومی ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو، حالا نوبت به نسخه استاندارد رسیده اما پیش از رونمایی توسط شرکت، شیائومی ردمی 7 در یک ویدیوی نگاه نزدیک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران - و در مقایسه با ردمی نوت 7 رؤیت شده است.

شیائومی ردمی 7 از چیپست اسنپدراگون 632 بهره می‌برد

ردمی 7 که پیش از این در اسناد TENAA نیز ظاهر شده بود، از چیپست 14 نانومتری هشت هسته ای اسنپدراگون 632 بهره می برد که با هسته های 1.8 گیگاهرتزی Kryo 250 و گرافیک آدرنو 506، وظیفه پردازش امور را بر عهده دارد. این چیپست همچنین از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند که در کنار باتری 4000 میلی آمپر ساعتی ردمی 7، خیال کاربر را راحت خواهد کرد.

میان رده جدید شیائومی در نسخه استاندارد با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان می رسد که البته طبق اسناد TENAA، گزینه های ترکیبی دیگری از جمله 2 گیگابایت رم و 16 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران - گیگابایت حافظه، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه و در نهایت 4 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران - رم و 64 گیگابایت حافظه نیز احتمالاً وجود خواهند داشت.

نکته جالب در خصوص ردمی 7 استفاده از درگاه microUSB در زیر بدنه است - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران - که با توجه به کوچ دنیای موبایل به فناوری USB-C، یک گام به عقب محسوب می شود. این گوشی در ضمن با نمایشگر 6.26 اینچی تمام صفحه LCD - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران - که از بریدگی قطره ای، نسبت ابعاد 19:9 و رزولوشن 1520 در 720 برخوردار است، به دست مشتریان می رسد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران

در پنل پشتی شاهد حضور ماژول دوربین دوگانه هستیم که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران - طبق اطلاعات موجود، از ترکیب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران - 12+8 برخوردار بوده و امکان ثبت ویدیوهای 4K را هم دارد. لازم به ذکر است که پشت دستگاه بر خلاف ردمی نوت 7 از پلاستیک ساخته شده و اسکنر اثر انگشت را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران - هم در خود جای داده است.

هنوز مشخص - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران - نیست که شیائومی در چه تاریخی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران - ردمی 7 را معرفی و عرضه خواهد کرد، اما پیش بینی می شود این تلفن هوشمند میان رده با قیمتی در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرخرود استان مازندران - حدود 125 دلار (برای نسخه پایه) به بازار بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone