🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26141.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اولین تلویزیون نوکیا معرفی شد؛ نمایشگر ۵۵ اینچی با رزولوشن 4K

زمانی که نام نوکیا به گوش می رسد نخستین چیزی که به ذهن می آید گوشی است اما کمپانی فنلاندی حالا پای کسب و کار یا دستکم برندش را به حوزه تلویزیون باز کرده است. ...

زمانی که نام نوکیا به گوش می رسد نخستین چیزی که به ذهن می آید گوشی است اما کمپانی فنلاندی حالا پای کسب و کار یا دستکم برندش - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - را به حوزه تلویزیون باز کرده است. همانطور که انتظار می رفت، نوکیا با همکاری کمپانی هندی «فلیپ کارت» (Flipkart) از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - نخستین تلویزیون هوشمند خود پرده برداشت.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران

تلویزیون نوکیا از نمایشگر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - ۵۵ اینچی LED با رزولوشن 4K، نسب تصویر ۱۶ به ۹ و نرخ رفرش ۶۰ هرتز بهره می برد. این پنل که توسط BOE چین تولید شده، با روشنایی ۴۰۰ نیتی قادر به پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10 است. پردازش داده ها از طریق پردازنده ۴ هسته ای و رم ۲.۲۵ گیگابایتی انجام می شود. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم برای اپلیکیشن ها در نظر گرفته شده است.

تلویزیون نوکیا ۵۹۰ دلار قیمت دارد

فلیپ کارت یکی از مشکلات تلویزیون های ارزان قیمت بازار هند را کیفیت پایین صدا می داند و نوکیا برای تغییر این رویه از سیستم صوتی JBL هارمن و دو اسپیکر ۲۴ واتی استفاده کرده. آنطور که کمپانی هندی می گوید این تلویزیون به سیستم عامل Android 9 TV با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - پشتیبانی از پلی استور مجهز است.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به ۳ پورت HDMI و ۲ درگاه USB اشاره کرد. فلیپ کارت بهای ۵۹۰ دلاری را برای تلویزیون نوکیا در نظر گرفته و از سه شنبه آنرا روانه بازار می کند.

اصلی ترین رقیب تلویزیون نوکیا در هند محصولات شیائومی است که در عین مجهز بودن به فناوری های مدرن با قیمتی مقرون به صرفه به دست مشتریان می رسند. با این حال  Vipul Mehrotra، از مدیران ارشد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - فلیپ کارت مدعی است درک این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - کمپانی از نیازها و سلایق مشتریان هندی و حضور پر رنگ آن در بازار داخلی باعث عرضه آسان و مقرون به صرفه تلویزیون نوکیا در این کشور خواهد شد. در صورتی که حرف های Mehrotra درست از آب درآید، نوکیا یک گام دیگر به بازیابی شهرتش در دهه گذشته نزدیکتر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone