🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26142.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

۵ میلیون دلار؛ پاداش دستگیری دو هکر روسی گروه Evil Corp

دولت آمریکا و برتانیا در اقدامی مشترک دستور دستگیری دو تن از اعضای باند تبهکاری سایبری Evil Corp را صادر کرده‌اند. بر اساس گزارش‌ها، این گروه هکری روسی، مسئول چند کلاه‌برداری سایبری دهه اخیر هستند ...

دولت آمریکا و برتانیا در اقدامی مشترک دستور دستگیری دو تن از اعضای باند تبهکاری سایبری Evil Corp را صادر کرده‌اند. بر اساس گزارش‌ها، این گروه هکری روسی، مسئول چند کلاه‌برداری سایبری دهه اخیر هستند و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - در صورتی که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - کسی بتواند اطلاعاتی در اختیار نیرو‌های پلیس بگذارد تا این دو نفر دستگیر شوند، ۵ میلیون دلار پاداش دریافت خواهد کرد.

بر اساس دپارتمان عدالت آمریکا و آژانس جرایم ملی بریتانیا، این دو هکر روسی یکی از بزرگ‌ترین اقدامات هک و توطئه چینی را در سال ۲۰۰۹ شروع کردند. دولت این دو کشور اعلاک کرده‌اند که ماکسیم یاکوبتس (Maxim Yakubets) به همراه ایگور توراشو (Igor Turashev) دو تن از اعضای اصلی گروه Evil Corp هستند که باید دستگیر شوند. علاوه بر این، هر دو تحت تعقیب هستند و برای آن پاداش ۵ میلیون دلاری نیز گذاشته شده است. یکی از سخنگویان دولت آمریکا در این رابطه گفته است:

ماکسیم یاکوبتس در چندین مورد از جرایم سایبری دهه اخیر دست داشته و دو مورد از آسیب زننده‌ترین بدافزارهای مالی را برای دزدیدن میلیون‌ها دلار از قربانی‌های سراسر دنیا توسعه داده است.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی

این دو هکر روسی مسئول توسعه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - یکی از برافزارهای مالی به نام دریدکس (Dridex) است که گاها با نام‌های بوگات (Bugat) و کریدکس (Cridex) نیز شناخته می‌شوند. این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - بدافزار به منظور دزدیدن اطلاعات بانکی کامپیوترهای آلوده توسعه داده شده است. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - بعدها از دریدکس در باج‌افزارها نیز استفاده شد و به نظر می‌رسد که قربانی‌های بسیاری را هم گرفته باشد.

بر اساس گزارش‌هایی که منتشر شده، دو بانک، ۴ کارخانه پتروشیمی، یک کمپانی تولید کننده مصالح ساختمانی، یک سازنده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - سلاح و یک مدرسه ایالتی از قربانیان باج‌افزارهای این هکر روسی بوده‌اند. به نظر می‌رسد این باج‌افزار بشتر افراد و سازمان‌های واقع در ایالت پنسیلوانیا را هدف قرار داده باشد. با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - این حال گفته شده که این گروه از ۲۲۰ میلیون دلار پول بالقوه، توانسته‌اند ۷۰ میلیون دلار را بدزدند و ۲۱ شرکت از جمله بانک‌ها و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - سازمان‌های خصوصی را ورشکسته کنند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی

یکی از سخنگویان بریتانیایی می‌گوید:

این جرایم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - مانند جرایم بدون قربانی نبوده است. میلیون‌ها دلاری که دزدیده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - شده، همگی زمانی پس‌اندازهای آدم‌های بی‌گناه بسیاری بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone