تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27501.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از مادربوردی متعلق به آینده رونمایی کرد

ایسوس در سی‌امین سالگرد ورودش به بازار مادربوردها مدلی مفهومی از این قطعات را به نمایش گذاشته در نگاه اول چشم ها را به خود خیره می کند. این مادربورد مفهومی که «پرایم اتوپیا» نام ...

ایسوس در سی‌امین سالگرد ورودش به بازار مادربوردها مدلی مفهومی از این قطعات را به نمایش گذاشته در نگاه اول چشم ها را به خود خیره - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می کند.

این مادربورد مفهومی که «پرایم اتوپیا» نام دارد، ایده های نوآورانه مهندسان ایسوس را به رخ کشیده که در صورت فاصله گرفتن از استاندارد ATX میسر خواهد بود. این استاندارد از سال ۱۹۹۵ و پس از معرفی توسط اینتل به طراحی غالب مادربوردهای دسکتاپ تبدیل شده است. تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

در پرایم اتوپیا جای برخی قطعات برای کارایی بیشتر دستخوش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تغییر شده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است. اسلات های PCIe به پشت منتقل شده اند تا جای گرافیک باز شده و در عین حال در موقعیت پایدارتری قرار بگیرد. این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مادربورد به چهار اسلات M.2 - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با هیت سینک اختصاصی مجهز شده و علاوه بر این کمپانی سازنده هدر فن ویژه Hydra Cortex را طراحی کرده که امکان کنترل هر یک از فن ها به صورت مجزا را فراهم می کند.

ایسوس بر این باور است که پورت های ورودی - خروجی در نهایت به قطعات ماژولار Mini-PCIe ختم می شود و به همین خاطر قابلیت هایی نظیر اترنت و USB را می توان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در صورت نیاز افزایش و کاهش داد. تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

پرایم اتوپیا به نمایشگر اولد ۷ اینچی نیز مجهز شده که داده های مختلفی را نمایش می گذارد. این پنل از طریق وای فای به مادربورد متصل می شود و می توان با اطلاع از شرایط و عملکرد کیس قطعات خاصی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نظیر فن را کنترل کرد.تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

هیچ یک از این قابلیت ها در بوردهای مبتنی بر ATX امکان پذیر نیست. البته ایسوس تنها شرکتی نیست که به دنبال - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - معرفی جایگزینی برای ATX است و حتی خود اینتل تلاش هایی را برای فاصله گرفتن از آن صورت داده است.

با این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حال در هم شکستن استاندارهای فعلی برای تولیدکنندگان قطعات و کیس ها کار ساده ای نیست - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و بعید است در آینده نزدیک - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عملی شود. تا آن زمان می توان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با مشاهده مادربورد فوق العاده پرایم اتوپیا گوشه چشمی به آینده داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone