🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15135.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تیزرهای تبلیغاتی ذن‌فون ۸ و ذ‌ن‌فون ۸ فلیپ ایسوس [تماشا کنید]

ایسوس از دو گوشی هوشمند پرچمدار ذن‌فون ۸ و ذ‌ن‌فون ۸ فلیپ با ویژگی‌های منحصر به فردی رونمایی کرد. اکنون تیزرهای تبلیغاتی گوشی‌های جدید منتشر شده که مشخصات آن را به خوبی نشان می‌دهد. ویدیوی ...

ایسوس از دو گوشی هوشمند پرچمدار ذن‌فون ۸ و ذ‌ن‌فون ۸ فلیپ با ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس - منحصر به فردی رونمایی کرد. اکنون تیزرهای تبلیغاتی گوشی‌های جدید منتشر شده که مشخصات آن را به خوبی نشان می‌دهد.

ویدیوی اول مشخصات اصلی گوشی ذ‌ن‌فون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس - ۸ فلیپ که شامل دوربین‌ با قابلیت چرخش، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس - می‌شود را پوشش می‌دهد. سپس به تنظیمات منحصر به فرد دوربین گوشی و مکانیزم موتوری آن که امکان کنترل دقیق زاویه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اشاره می‌کند.

هرچند گوشی ذن‌فون ۸ اندازه بسیار کوچکی دارد اما از نظر عملکرد قدرتمند ظاهر شده است. درست مانند برادر بزرگتر خود این گوشی نیز از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس - بهره - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس - می‌برد و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۰ وات انرژی مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس - آن را تامین می‌کند. نمایشگر ۵.۹ اینچی امولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و گواهی IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار سایر مشخصات قابل توجه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس - این گوشی را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس - تشکیل می‌دهد.

ایسوس همچنین برای پرچمداران جدید خود یک ویدیوی تبلیغاتی دیگر نیز منتشر کرده است. در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس - این ویدیو ایسوس از نسل جدید گوشی‌های خود با عنوان «compact performer» یاد می‌کند که به پیکربندی جمع و جور و مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوب آن‌ها اشاره می‌کند. این گوشی‌ها به جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز هستند و برای اتصال سریع از شبکه ۵G و وای‌فا ۶E پشتیبانی می‌کند.

در حالی که نمایشگر این گوشی‌ها نسبت به سایر گوشی‌های رده بالای موجود در بازار بسیار کوچکتر است اما نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت را به ارمغان می‌آورد که ویژگی‌های بسیار چشم‌گیری هستند.

براساس اعلام ایسوس گوشی هوشمند ذن‌فون ۸ احتمالا تابستان امسال در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. گفته می شود قیمت این گوشی هوشمند رقمی بین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس - ۵۹۹ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر داراب استان فارس - دلار تا ۷۹۹ دلار در بازار ایالات متحده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone