🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15136.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ رویداد رونمایی بعدی هواوی مشخص شد

هواوی به صورت رسمی از برگزاری رویداد رونمایی با شعار «All Scenario Smart Life» در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه در چین خبر داد. انتظار می‌رود چینی‌ها در این رویداد تلویزیون هوشمند جدید خود را به ...

هواوی به صورت رسمی از برگزاری رویداد رونمایی با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان - شعار «All Scenario Smart Life» در تاریخ ۲۹ اردیبهشت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان - ماه در چین خبر داد. انتظار می‌رود چینی‌ها در این رویداد تلویزیون هوشمند جدید خود را به همراه هواوی واچ 4X - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان - مخصوص کودکان در کنار دستگاه‌های دیگری رونمایی کنند.

به نظر می‌رسد غول فناوری چینی در رویداد رونمایی از محصولات دیجیتال جدیدی مانند تلویزیون هوشمند، گوشی و ساعت‌ هوشمند جدید رونمایی کند.در حالی که هواوی هنوز به صورت رسمی محصولات این کنفرانس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان - را مشخص نکرده است اما براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده  انتظار می‌رود ساعت هوشمند 4X مختص کودکان و دستگاه Body Fat Scale 3 Pro در جریان این رویداد معرفی شوند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان

علاوه بر این، هواوی ظاهرا قرار است تلویزیون‌های جدیدی را به بازار عرضه کند که بخشی از سری تلویزیون‌های هوشمند SE این شرکت خواهد بود. سایر محصولات مورد انتظاری که ممکن است در اواخر این ماه به بازار عرضه شوند شامل هدفون‌های FreeBuds 4 و سری ساعت‌های هوشمند هواوی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان - واچ 3 است.

همچنین پیش از این در گزارش دیگری عنوان شده بود که این شرکت در حال آماده سازی نوت بوک جدید پیشرفته‌ای با نمایشگر ۱۶ اینچی است و در حساب رسمی ویبو این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان - شرکت به آن اشاره شده بود.

با این وجود در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان - فقط تایید شده است که هواوی در این کنفرانس تلویزیون هوشمند جدیدی را معرفی خواهد کرد. هنوز هیچ اخبار رسمی درباره محصولات این کنفرانس منتشر نشده است. تلویزیون - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان - هوشمند ۶۵ اینچی هواوی دارای رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰، پشتیبانی از قابلیت چند لمسی و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان - صفحه لمسی ۲۰ نقطه‌ای است.

گفتنی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هشتپر استان گیلان - است، هواوی انتظار دارد که تا پایان سال ۲۰۲۱ سیستم عامل هارمونی را روی ۳۰۰ میلیون دستگاه داشته باشد. به همین منظور پیش از این اعلام شده بود که نسل بعدی تبلت‌ها و محصولات پوشیدنی هواوی احتمالا ۱۲ خرداد از راه می‌رسند و همه این دستگاه‌ها از سیستم عامل هارمونی ۲.۰ بهره می‌برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone