🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22396.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی هواوی به زودی پردازنده‌های گرافیکی می‌سازد؛ اعلام آماده باش به انویدیا و AMD

کمپانی هواوی تصمیم دارد با قدرت به بازار کارت‌های گرافیکی مجزا وارد شود. این غول چینی شرکتی به نام «گروه تجاری ابری و هوش مصنوعی» تاسیس کرده و قرار است به کمک آن به بازیگران ...

کمپانی هواوی تصمیم دارد با قدرت به بازار کارت‌های گرافیکی مجزا وارد شود. این غول چینی شرکتی به نام «گروه تجاری ابری و هوش مصنوعی» - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی - تاسیس کرده و قرار است به کمک آن به بازیگران صنعت پردازش گرافیکی مستقل بپیوندد.

این کمپانی در نظر دارد تا اواخر سال ۲۰۲۰ اولین پردازنده‌های گرافیکی مخصوص سرور‌ها و سوپرکامپیوتر‌ها را وارد بازار کند. برای همین منظور این کمپانی چند تن از مهندسین معروف انویدیا به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی - همراه تعدادی از استعدادهای این حوزه را استخدام کرده است. با این حال بسیاری تصور می‌کردند با توجه به سابقه این کمپانی در تولید پردازنده‌های گرافیکی مبتنی بر آرم، هواوی به سراغ این بازار برود، اما غول چینی قصد دارد یک راست به سراغ بازیگران اصلی این صنعت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی - رفته و آن‌ها را به چالش بکشد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی

پیش از این، کمپانی هواوی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی - به بازار پردازنده‌های مخصوص سرور نیز وارد شده بود و اتفاقا توانسته نظر مثبت بسیاری از منتقدان را نیز به خود جلب کند. برای مثال، پردازنده Kunpeng 920 اولین CPU تولید شده توسط این کمپانی بوده که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی - از ۶۴ هسته و توان‌کشی ۱۸۰ واتی بهره می‌برد و به صورت اختصاصی برای سرور‌ها توسعه داده شده است. با این حال این کمپانی چندین پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی نیز توسعه داده است. برای مثال Ascend 910 توانسته با همان توان‌کشی ۳۱۰ واتی، توانایی ۲۵۶ ترافلاپسی پردازش «Half Precision» را ارائه کند که از پردازنده انویدیا تسلا V100 سریع‌تر و بهینه‌تر است.

این کار به کمک چیسپت‌های ۷ نانومتری پلاس و میکرو معماری «داوینچی» هواوی میسر شده که از رابط کاربری PCIe 4.0، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی - HCCS و RoCE نیز بهره می‌برد. به همین دلیل تمایل هواوی برای وارد شدن به صنعت پردازنده‌های گرافیکی چندان هم بی‌مورد نیست. همچنین می‌دانیم که این کمپانی در مسیر مستقل شدن از نظر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی - سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است و قصد دارد به کمک دولت چین تا سال ۲۰۲۲، به استقلال تکنولوژی برسد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی

با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی - در نظر گرفتن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی - این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی - موارد، در آینده‌ای نزدیک باید شاهد وارد شدن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فراهان استان مرکزی - سازنده‌ای جدید به دنیای پردازنده‌های گرافیکی باشیم تا انویدیا و AMD را به چالش بکشد. همچنین با نزدیک شدن تاریخ معرفی پردازنده گرافیکی مستقل اینتل Xe، رقابتی سخت و نفسگیر بر دنیای سخت‌افزار حاکم خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone