🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22400.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رزبری پای به کمک بیماران کووید-۱۹ می‌آید؛ استفاده از بوردها برای ساخت ونتیلاتور

بنیاد رزبری پای با تولید ۲۵۰ هزار بورد Pi Zeros در سه ماهه جاری، روند تولید ونتیلاتور را شتاب بخشیده و به نجات جان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ کمک خواهد کرد. شیوع گستره ویروس کرونا ...

بنیاد رزبری پای با تولید ۲۵۰ هزار بورد Pi Zeros در سه ماهه جاری، روند تولید ونتیلاتور را شتاب بخشیده و به نجات جان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ کمک خواهد کرد.

شیوع گستره ویروس کرونا در کشورهای مختلف و شمار بالای بیماران فشار عظیمی را به حوزه سلامت و صنایع پزشکی وارد کرده که بخش عمده‌ای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - از آن ناشی از کمبود ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی است. از آنجا که ویروس کرونا در وهله اول سیستم تنفسی بیماران را هدف می‌گیرد، بسیاری از آنها دچار آسیب‌های ریوی شده و به این دستگاه نیاز پیدا می‌کنند.

تولیدکنندگان برای ساخت ونتیلاتورهای بیشتر به روش‌های ارزانتر و ساده‌تر روی آورده‌اند و در این میان بوردهای کامپیوتری رزبری پای هم به خاطر کارایی بالا و قیمت بسیار مناسب مورد توجه قرار گرفته‌اند.

کمپانی سازنده این قطعات برای پاسخ به افزایش تقاضا قصد تولید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - ۲۵۰ هزار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - بورد Pi Zero را دارد که با پردازنده تک هسته‌ای یک گیگاهرتزی و ۵۱۲ مگابایت رم ضعیف ترین مدل آنها محسوب می‌شود. Pi Zero علی رغم سخت افزار ضعیف، توان کافی برای محاسبه و پردازش دستورات ساده ونتیلاتور را داشته و با قیمت ۵ دلاری گزینه‌ای ایده‌آل برای تولیدکنندگان به شمار می‌رود.

یکی دیگر از دلایل علاقه کمپانی‌ها به استفاده از رزبری پای سرعت بالای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - تولید این قطعات است که مانع - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - کمبود موجودی می‌شود. Eben Upton، مدیرعامل و بنیانگذار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - بنیاد رزبری پای در این باره می‌گوید:

این بوردها نه بر اساس سفارش بلکه برای انبار شدن ساخته می‌شوند به همین خاطر ما همیشه یا موجودی مازاد داریم یا خط تولید به سرعت قطعات را آماده عرضه می‌کند.

کمپانی در سه ماهه اول ۲۰۲۰ حدود ۱۹۲ هزار بورد Pi Zero و Pi Zero W تولید کرد اما طی سه ماهه جاری آن را به ۲۵۰ هزار دستگاه خواهد رساند. به گفته Upton این نخستین بار است که از بورد کامپیوتری رزبری پای در تجهیزات پزشکی استفاده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نکا استان مازندران - می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آدی گوزل نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام منطقه دوقانلو نکا هم اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در دوقانلو شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر ماتیسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر میشه بگید منطقه خیابان شهدا نکا تعمیر مایکروفر جی پلاس GMW-M365B هم دارید
پاسخ: بله در خیابان شهدا شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone