🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22399.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

۲۹ وب‌سایت جعل کننده «ای‌نماد» فیلتر شدند

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، به عنوان صادر کننده نماد اعتماد الکترونیکی، اعلام کرده است که مقابله با جعل این نماد را تشدید می‌کند. این مرکز می‌گوید در راستای حفاظت از اعتبار کسب‌ و کارهای دارای ...

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، به عنوان صادر کننده نماد اعتماد الکترونیکی، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - اعلام - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - کرده است که مقابله با جعل این نماد را تشدید می‌کند. این مرکز می‌گوید در راستای حفاظت از اعتبار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - کسب‌ و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی و پیشگیری از تضییع حقوق خریداران و مصرف‌ کنندگان، عزم جدی در مقابله با هرگونه جعل نماد اعتماد الکترونیکی دارد و ۲۹ وب‌سایت جعل کننده ای‌نماد پس از طی مراحل قانونی فیلتر شده‌اند.

بر اساس گزارشی که این مرکز منتشر کرده، در مرحله اول طی ماه ‌های گذشته ۱۹۱ وب‌ سایت با لوگوی نماد جعلی، از طریق پایشگر سیستمی و هوشمند و گزارش ‏های مردمی و دستگاه ‏های نظارتی شناسایی شدند و اخطارهای لازم ابلاغ و مهلت‏ های زمانی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - جهت رفع مشکل لحاظ گردید.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی بیانیه اخیر خود اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - که ۲۹ وبسایت جعل کننده ای‌نماد پس از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - طی مراحل قانونی فیلتر شده‌اند اما لیستی از آن‌ها اعلام نکرده است. این مرکز می‌گوید با توجه به اهمیت موضوع در تقویت اعتماد به فضای تجارت الکترونیکی که خود از زیرساخت ‏های توسعه تجارت الکترونیکی است،  در نظر دارد در مرحله دوم، طبق قوانین موضوعه (ماده 525 قانون مجازات اسلامی) علاوه بر فیلتر کردن دامنه‏‌هایی که اقدام به جعل نماد اعتماد نموده‌‏اند، نسبت به تنظیم شکایت کیفری از جاعلین نماد تا صدور رأی نهایی اقدام نماید.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرده با هدف پیشگیری از جعل نماد و تحقق بازدارندگی مجازات قانونی تعیین ‏شده، در صورت مشاهده هر یک از مصادیق جعل، بلافاصله و بدون لحاظ مهلت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - زمانی، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - در خصوص اشخاص جاعل (اعم از حقیقی و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - حقوقی) و دامنه آنان اقدامات قانونی به عمل خواهد آمد.

این مرکز هشدار داده مالکان دامنه و کسب ‏ وکارهای اینترنتی به مدت یک هفته از تاریخ انتشار این اطلاعیه فرصت دارند نسبت به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - حذف یا اصلاح هرگونه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - مصادیق جعل اینماد (طبق فهرست ذیل) اقدام نمایند، و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - پس از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - اتمام مهلت مذکور، در صورت مشاهده هر یک از مصادیق جعل، بلافاصله برخورد قانونی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - صورت خواهد گرفت.

آنطور که مرکز - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - توسعه تجارت الکترونیکی می‌گوید، مصادیق جعل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - نماد اعتماد الکترونیکی به شرح زیر است:

  •  استفاده از تصویر نماد اعتماد الکترونیکی، بدون اقدام به ثبت نام و کسب مجوز در سامانه اینماد
  •  تغییر ستاره های نماد اعتماد الکترونیکی (به طور مثال از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - تک ستاره به دو ستاره)
  • حذف علامت «منقضی شده» از روی نماد اعتماد الکترونیکی
  • حذف علامت «در انتظار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی - پروانه کسب» از روی نماد اعتماد الکترونیکی
  • جعل پروفایل نماد و یا درج لینک پروفایل جعلی روی لوگوی نماد
- تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زرندیه استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone