🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41051.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

رخنمایی موبایلی میان رده از سامسونگ در پایگاه داده بنچمارک GFXBench

دیروز نتیجه بنچمارک موبایلی جدید از کمپانی سامسونگ با شماره مدل «SM-J337» روی پایگاه داده GFXBench قرار گرفت. با توجه به جدول مشخصات به نظر می رسد با یک موبایل اقتصادی و میان رده مواجه باشیم. ...

دیروز نتیجه بنچمارک موبایلی جدید از کمپانی سامسونگ با شماره مدل «SM-J337» روی پایگاه داده GFXBench قرار گرفت. با توجه به جدول مشخصات به نظر می رسد با یک موبایل اقتصادی و میان رده مواجه باشیم. نسل جدید موبایل گلکسی J5 نخستین احتمالی است که در این میان به ذهن می رسد.

نسل تازه گلکسی J7 در ماه ژوئن از راه رسید، اما برادر کوچکتر آن J5 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از قدمت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیشتری در بازار برخوردار است. پس احتمالاً اولین محصول از سری تلفن های هوشمند ارزان قیمت و میان رده سامسونگ باشد که به روز رسانی خواهد شد.

طبق جدول مشخصات محصول مورد بحث مجهز به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن HD - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است. در حالی که نسخه ۲۰۱۷ موبایل J5 مجهز به نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن مشابه بود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

گرچه مدل دقیق چیپست در اینجا ذکر نشده، اما با یک پردازنده ۴ هسته ای با کلاک هسته های ۱.۵ گیگاهرتز (کورتکس A53) مواجه هستیم. در مقام مقایسه، J5 فعلی از یک چیپست با پردازنده ۴ هسته - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ای و کلاک ۱.۶ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گیگاهرتز (کورتکس A53) برخوردار است. رم موبایل مورد بحث ۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایتی خواهد بود. ترکیب دوربین اصلی ۸ و سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز درست مشابه J5 مدل ۲۰۱۷ است.

تلفن هوشمندی که بنچمارک آن در GFXBench به ثبت رسیده از یک سیمکارت پشتیبانی می کند، اما به احتمال فراوان مدل نهایی مجهز به دو اسلات - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای ورود سیمکارت خواهد بود. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - انتظار می رود J5 جدید در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حدود ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مبین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام خوب هستید؟ مرکز شما آیا ورزش کلیبر اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در ورزش شهر کلیبر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone