تعمیرات یخچال بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27438.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوشی میان‌رده میزو 16Xs معرفی شد؛ دوربین سه‌گانه و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

میان رده میزو 16Xs با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین اصلی سه گانه معرفی شد. نمایشگر میزو 16Xs ابعادی 6.2 اینچی دارد و از نوع امولد با رزولوشن 1080 در 2232 پیکسلی است. ...

میان رده میزو 16Xs با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین اصلی سه گانه معرفی شد.

نمایشگر میزو 16Xs ابعادی 6.2 اینچی دارد و از نوع امولد با رزولوشن 1080 در 2232 پیکسلی - تعمیرات یخچال بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است. چیپست اسنپدراگون 675 به گوشی نیرو می دهد که با 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

تعمیرات یخچال بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

میان رده جدید میزو به دوربین اصلی سه گانه با حسگر های 48، 8 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.7 همراه شده و حسگر 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم - تعمیرات یخچال بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - f2.2 وظیفه ثبت تصاویر عریض را به عهده دارد. حسگر آخر هم مربوط به سنجش عمق است تا محاسبات مربوط به تصاویر پرتره را انجام دهد.

در جلوی دستگاه اما خبری از بریدگی - تعمیرات یخچال بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نمایشگر نیست ولی شاهد حاشیه های نمایشگر باریکی هستیم که در بالای آنها یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.2 به چشم می خورد.

باتری میزو 16Xs ظرفیتی 4000 میلی آمپر ساعتی دارد و این گوشی از شارژر سریع mCharge میزو با توان 18 وات پشتیبانی می کند. این گوشی میان رده با اندروید 9.0 به همراه نسخه 7 رابط کاربری اختصاصی میزو به نام Flyme روانه بازار می شود.

میزو 16Xs در رنگ های مشکی، آبی، نارنجی و سفید از - تعمیرات یخچال بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 20 خرداد عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل با رم و حافظه داخلی 6 و 64 گیگابایت معادل با 245 دلار و برای مدل با حافظه داخلی 128 گیگابایت معادل با 289 دلار است.

تعمیرات یخچال بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی
هدفون میزو EP2C

در کنار این گوشی، میزو از ایرفون EP2C سازگار با پورت های USB-C هم رونمایی کرده است. از آنجایی که میزو 16Xs فاقد درگاه 3.5 میلی متری هدفون است این محصول 19 دلاری می تواند به - تعمیرات یخچال بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کار خریداران این گوشی میان - تعمیرات یخچال بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رده جدید هم بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone