🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41043.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

استقبال اندک از آیفون 8 و کاهش تولید آن

اپل امسال سه آیفون جدید را به بازار عرضه کرد که در این بین انتظار می رفت آیفون 10 با قیمت 1000 دلاری خود، خارج از محدوده بودجه بسیاری از علاقه مندان باشد و فروش ...

اپل امسال سه آیفون جدید را به بازار عرضه کرد که در این بین انتظار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - می رفت آیفون - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - 10 با قیمت 1000 دلاری خود، خارج از محدوده بودجه بسیاری از علاقه مندان باشد و فروش کمتری را تجربه کند؛ اما آمارها خلاف این امر را نشان می دهند.

بر اساس تازه ترین تحلیل «مینگ چی کو» از مؤسسه «KGI Securities» که بنا بر فروش کمتر از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - انتظار آیفون - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - 8 نوشته شده، کوچک ترین آیفون 2017 احتمالاً به دلیل تقاضای پایین مشتریان با کاهش تولید مواجه خواهد شد.

فاصله قیمتی کم آیفون 8 پلاس باعث کاهش تقاضا برای آیفون 8 شده اند

همچنین به گفته آقای کو، مشتریان به دلیل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - فاصله قیمتی نه چندان زیاد، آیفون 8 پلاس را به آیفون 8 ترجیح می دهند که این موضوع احتمالاً منجر به کاهش 50 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - درصدی سفارش تولید در سه ماهه نخست سال 2018 خواهد شد که برای پگاترون (تولیدکننده تایوانی آیفون 8) اصلاً جالب نیست. البته تحلیلگر KGI اعتقاد دارد با معرفی مدل های جدید آیفون در سال آینده، وضعیت پگاترون بهبود قابل ملاحظه ای خواهد یافت.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان

مؤسسه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - «Canalys» نیز با اعلام فروش 6.3 میلیون واحدی آیفون 8 پلاس در مقابل 5.4 میلیون آیفون 8، اظهار داشت که آیفون 8 پلاس نخستین آیفون - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - بزرگی است که فروش بهتری را نسبت به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - برادر کوچکتر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - خود تجربه کرده است.

گفتنی است مینگ چی کو نسبت به موفقیت آیفون 10 بسیار خوش بین بوده و حتی پیش بینی کرده فاکسکان (تولیدکننده آیفون 8 پلاس و آیفون 10) اواخر سال جاری میلادی بخشی از ظرفیت تولید آیفون 8 پلاس را برای پاسخگویی به تقاضای بازار، به آیفون 10 اختصاص خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone