🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41040.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

طرح رجیستری، عامل افزایش سیم کارت های فعال؟

دفتر بررسی های فنی و اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شماره سیمکارت های واگذار شده در کشور را تا پایان شهریورماه سال جاری به تعداد 156 میلیون و 548 هزار و ...

دفتر بررسی های فنی و اقتصادی معاونت برنامه ریزی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شماره سیمکارت های واگذار شده در کشور را تا پایان شهریورماه سال جاری به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تعداد 156 میلیون و 548 هزار و 511 مورد اعلام کرد که از این تعداد تنها 85میلیون و 64 هزار و 46 سیم کارت فعال است.

دیتای موبایل سیم کارت ها را محبوب کرده است

با توجه به آمارهای سابق منتشر شده از این وزارتخانه، - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پی به فروش نزدیک به 540 هزار سیم‌کارت در سه ماهه دوم سال می‌بریم اما در همین بازه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زمانی بیش از 2 میلیون سیم‌کارت فعال شدند که کارشناسان دلیل آن را احتمالا شایعات پیرامون طرح رجیستری می‌دانند. بر پایه گزارش تازه دفتر بررسی های فنی و اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تا پایان شهریورماه ضریب نفوذ مشترکان فعال تلفن همراه کشور 106.43 درصد شد؛ در حالی که - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این ضریب تا پایان خردادماه 104.13 درصد بود.

«الهه احمدی راد»، کارشناس اقتصادی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در این باره به دیجیاتو می‌گوید:

«ضریب نفوذ مشترکین در سه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ماهه دوم سال با توجه به مقایسه آمار و ارقام ارائه شده بیشتر از سه ماهه آغاز سال بوده که این امر در سال‌های جاری کشور بی‌سابقه بوده است. احتمالا دلیل این مسئله شایعاتی پیرامون مسئله طرح رجیستری بوده که به سبب آن بسیاری از مردم موبایل‌های غیرفعال خود را با سیم‌کارت‌های قدیمی خود دوباره روشن کردند.»

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

از نظر وی با ظهور نسل جدید سیم‌کارت‌های دارای تکنولوژی NFC که پیش‌تر توسط ایرانسل معرفی شدند، استقبال مردم از روشن کردن سیم‌کارت‌های قدیم خود بیشتر می‌شود به ویژه اگر قرار باشد که سیم‌کارت‌های قبلی با طرح‌های ویژه‌ای برای صاحبان آنها تعویض شود. در این حالت مشترکان قطعا به جای پرداخت هزینه برای سیم‌کارت جدید، خطوط قدیمی خود را دوباره فعال - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می‌کنند. او باور دارد که پیشی گرفتن اینترنت اپراتورها از اینترنت ثابت به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زودی محقق - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می‌شود و این مسئله به توسعه‌یافتگی استفاده از سیم‌کارت‌ها کمک شایانی می‌کند.

توسعه استارتاپ‌ها نیز بر استفاده بیشتر مردم از سیم‌کارت‌ها بی تاثیر نیست

احمدی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - راد معتقد است که فناوری‌های جدید و همچنین ظهور استارتاپ‌ها نیز در افزایش فروش سیم‌کارت نقش‌ بسزایی دارد چرا که در این سامانه‌ها بر خلاف بازار سنتی، قیمت‌گذاری عموما کمتر است و تبلیغات دهان به دهان مردم به علت قیمت کمتر این استارتاپ‌ها در قبال ارائه خدماتشان، باعث می‌شود تا عده زیادی به سمت خرید سیم‌کار‌ت‌های 4G بپردازند. وی با اشاره به نسل پنجم سیم‌کارت‌ها نیز می‌گوید: «به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عرضه آنها در طول یکی دو سال آینده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در ایران امیدوار نیستم و هنوز اظهار نظر برای استقبال و فعالیت این سیم‌کارت‌ها در ایران بسیار زود است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone