🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41048.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

چگونه اتصال مخفیانه کامپیوتر به بعضی وب سایت ها را قطع کنیم؟

در دنیای کسب و کار امروز کامپیوترها به وب سایت های زیادی متصل هستند، اتصال هایی که شاید به آن ها احتیاجی نداشته باشید. با وجود اینکه بعضی از این اتصلات خطرناک نیستند ولی تعدادی ...

در دنیای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کسب و کار امروز کامپیوترها به وب سایت های زیادی متصل هستند، اتصال هایی که شاید به آن ها احتیاجی نداشته باشید. با وجود اینکه بعضی از این اتصلات خطرناک نیستند ولی تعدادی هم وجود دارند که به خاطر نرم افزارهای مخرب، جاسوسی یا تبلیغات خود می توانند تهدیدی به حساب - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آمده و مهم تر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از آن، بدون آگاهی شما از نت استفاده کنند.

در مطلب پیش رو می خواهیم به همین اتصالات پرداخته و نگاهی به روش قطع کردن آن ها از طریق ابزارهایی رایگان بیاندازیم. بنابراین اگر می خواهید - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از پشت پرده اتصالات مخفیانه رایانه ها با وب سایت های مختلف سر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در بیاورید، تا پایان همراه ما باشید.

راه اول: استفاده از PowerShell یا Command Prompt

این روش از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دستور «netstat» استفاده می کند تا لیستی از تمام اتصالات کامپیوتر در یک بازه زمانی را نشان دهد. این راه در تمام نسخه های ویندوز پی سی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کاربرد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دارد. از ویندوز ایکس پی سرویس پک 2 بگیرید تا ویندوز 10.

جدا از اینکه استفاده از PowerShell یا Command Prompt در تمام این ویندوزها نزذ به خودتان بستگی خواهد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داشت. ابتدا PowerShell را باید به صورت Run As Administrator [به خاطر کنترل کاربر] بالا بیاورید. برای اینکار کافیست دکمه های Windows+X را فشار داده و PowerShell - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - (Admin) را انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اگر این روش جواب نداد، در بخش جستجوی منوی استارت می توانید کلمه PowerShell را اجرا کرده و با کلیک راست روی آن، از طریق Run As Administrator اجرا نمایید. در صورتی که از رابط کاربری متنی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Command Prompt کمک گرفتید باز همین راه را بروید؛ Command - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Prompt نیز از منوی استارت قابل پیدا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شدن است.

بعد از این کار با صفحه ای مواجه می شوید که در آن می توانید دستورات لازم را بنویسید. اینجا جمله زیر را وارد کنید:

netstat -abf 5 > activity.txt

همانگونه که مشخص است، از چهار اصلاح کننده در دستور «netstat» استفاده شده. -a به کاربر تمام اتصالات و پورت های شنوده [پورت هایی که منتظر دریافت اطلاعات هستند] را نشان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داده و گزینه –b بیانگر این است که کدام یک از اتصال ها به نتیجه ختم شده اند. –f برای هر اتصال یک نام - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - DNS اختصاص می دهد تا راحت تر بفهمید آن ها مربوط به کجا هستند.

در پایان گزینه 5 وجود دارد که حضورش موجب می شود تا برای هر کدام از اتصالات سیستم پنج ثانیه وقت گذاشته و اطلاعات را راحت تر شناسایی کند. علت استفاده از < نیز این است تا نتیجه های به دست آمده در فایل متنی با نام activity.txt ذخیره گردد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

بعد از اینکه دستور بالا را نوشتید، چند دقیقه صبر کنید. سپس دکمه های Ctrl+C را فشار دهید تا عملیات ضبط دیتا متوقف شود. زمانی که عملیات را متوقف نمودید، عبارت activity.txt را تایپ کرده و اینتر را بزنید. اینگونه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فایل نوت پد از طریق PowerShell بالا آمده و تمام - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اطلاعاتی که می خواستید را روی صفحه نشان می دهد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

در صورتی هم که می خواهید فایل متنی به دست آمده را دوباره دیده یا بعدا روی ادیتور متفاوتی باز کنید می توانید به آدرس Windows\System32 بروید. فایل آنجا ذخیره شده است. activity.txt لیست تمام پردازش هایی که روی کامپیوترتان انجام شده و نیازمند اتصال اینترنت هستند را در بازه زمانی که PowerShell را باز کرده اید مشخص می کند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

این اتصالات می توانند مربوط به برنامه های ایمیل، مرورگرها یا کلاینت ها باشند. activity.txt شامل ارتباطات برقرار شده و سرویس ها یا اپلیکیشن هایی که منتظر دریافت ترافیک هستند می شود. ضمن اینکه فایل نشان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می دهد که هر پردازش مربوط به کدام وب - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سایت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است.

اگر نام یا آدرس وبسایتی را دیدید که به آن آشنا نیستید، می - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - توانید جمله « [اسم آدرس - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - منبع ناشناس] What is» - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را در گوگل بزنید و نتیجه را ببینید. در صورتی که وب سایت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تخریب کننده بود، بهترین راه این است تا بسته به محتویاتش دوباره در گوگل سرچ کرده و چگونگی قطع کردن اتصالش را متوجه شوید.

راه دوم: چک کردن اتصالات فعال با TCPView

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

ابزار جالب TCPView که در مجموعه ابزار SysInternals حضور دارد به کاربر این امکان را می دهد تا به سرعت لیست اتصالات را درآورده، آن ها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را قطع کرده و در صورت نیاز اطالاعات بیشتری - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای هر کدام به دست بیاورد. طبیعتا هر سه روش مطلب جوابگو نیازها هستند ولی برای آگاهی از مشکلات اتصالات و کسب اطلاعات از آن ها TCPView بهترین راه است.

فقط فراموش نکنید ابتدا که برنامه را باز می کنید، احتمال دارد که تعداد زیادی اتصال را با آدرس های مختلف ببینید. این اتفاق بدین معنی نیست که کامپیوتر در لحظه به این همه منبع وصل شده است. در صورتی که اتصالات روی حالت TIME_WAIT باشند، یعنی اتصال با آنجا خاتمه یافته و دیگر داده ای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رد و بدل نمی شود.

این وضعیت معمولا زمانی پیش می آید که بعد از اتصالات گوناگون به منابع TCPView را اجرا کرده باشید. اگر تا جایی که می توانید اتصالات را قطع کنید و کمی دست نگه دارید - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - لیست هم کوتاه تر می شود.

راه سوم: چک کردن اتصالات فعال با CurrPorts

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

همچنین می توانید از ابزار رایگانی به اسم CurrPorts برای دیدن پورت های باز UDP و TCP/IP روی کامپیوتر استفاده کنید. برای هر پورت، برنامه پردازش های انجام گرفته برای باز کردنشان را نشان داده و در صورت نیاز جدا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از بستن شان، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می توانید اطلاعات را در یک بخش جداگانه کپی یا با فرمت های مختلف - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ذخیره کنید.

جالب اینجاست CurrPorts این امکان را به کاربر می دهد تا ستون های مربوط به پورت ها را در صفحه اصلی برنامه مرتب کرده و آن ها را با هر ترتیبی که می خواهد ببیند. برای این کار کافیست تا روی هِدِر هر ستون کلیک کنید. CurrPorts در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ویندوزهای قدیمی مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یعنی Windows NT تا نمونه های جدیدتر همانند Windows 10 اجرا می شود.

فقط برای دریافت نسخه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 64 بیتی باید فایل جدا دانلود کنید. اطلاعات بیشتر را می توانید در وب سایت سازنده این برنامه به دست - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بیاورید.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone