🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41038.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دوربین پیکسل 2 گوگل زیر نور LED و فلورسنت رفتار عجیبی دارد

بعد از انتشار چندین و چند خبر درباره مشکل نمایشگر پیکسل 2 اکس ال، کاربران اخیراً خبر از بروز مشکل دیگری در پرچمدار گوگل داده اند که البته این بار به دوربین مربوط می شود. ...

بعد از انتشار چندین و چند خبر درباره مشکل نمایشگر پیکسل 2 اکس ال، کاربران اخیراً خبر از بروز مشکل دیگری در پرچمدار گوگل داده اند که البته این بار به دوربین مربوط می شود. ظاهراً - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - دوربین این فبلت، واکنشی بسیار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - عجیب به نورهای LED نشان می دهد و هنگامی که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - در حال تصویربرداری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - یا فیلم برداری زیر نورهای LED باشید، نوارهای تیره و روشنی در جای جای تصویر دیده می شود.

به گفته یکی از اعضای فروم جامعه کاربران پیکسل، نورهای LED و فلورسنت بسته به نرخ برق AC منبع تغذیه سو سو می زنند. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - در ایالات متحده، این نرخ برابر با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - 60 مگاهرتز است. برای از بین بردن مشکل نمایش نوارهای تیره و روشن، کاربران باید سرعت شاتر الکترونیکی را روی ضریبی از 60 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - (یعنی 1/60 ثانیه، 1/120 ثانیه یا 1/180 ثانیه) تنظیم کنند؛ سرعت های دیگر باعث می شوند تا مشکل دوربین پیکسل 2 مجدداً ظاهر شود.

کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند می گویند که هر دو دوربین سلفی و اصلی تحت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - تاثیر قرار می گیرند و هم پیکسل 2 و هم برادر بزرگ ترش از آن رنج می برند. تا به این لحظه، یکی از سخنگویان گوگل از وجود مشکل ابراز آگاهی کرده اما کماکان مشخص نیست که چه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - زمانی باید منتظر برطرف سازی آن بود.

بروز چنین مشکلی، قطعاً می تواند برای گوگل و شرکایش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - در ساخت خانواده پیکسل 2، یعنی ال جی و اچ تی سی دردسر آفرین باشد. یکی از مزیت های مهم پیکسل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - 2 نسبت به رقبایش، دوربین با کیفیت آن بوده و بسیاری از کاربران، صرفاً به خاطر این برتری به سراغ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - موبایل گوگل رفته اند؛ بنابراین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - انتظار می رود که سه شرکت هرچه سریع تر نسبت به برطرف سازی این مشکل اقدام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone