🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41054.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اوبر برای عرضه اولیه سهام خود در سال 2019 برنامه ریزی کرده است

بنابه گفته مدیرعامل جدید اوبر، دارا خسروشاهی، این کمپانی برنامه دارد که عرضه اولیه سهام خود را در سال 2019 میلادی به انجام برساند. مدیرعامل 48 ساله و ایرانی الاصل اوبر هنگامی که مسئولیت تازه ...

بنابه گفته مدیرعامل جدید اوبر، دارا خسروشاهی، این کمپانی برنامه دارد که عرضه اولیه سهام - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود را در سال 2019 میلادی به انجام برساند. مدیرعامل 48 ساله و ایرانی الاصل اوبر هنگامی که مسئولیت تازه خود را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در ماه آگوست برعهده گرفت اعلام کرد عرضه اولیه سهام اوبر، برای سال 2020 برنامه ریزی شده است. اما وی در سخنان اخیر خود می گوید که اوبر دقیقاً مانند یک کمپانی عمومی، دوراندیش و ژرف نگر است اما از این رویکرد - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود هیچ نفعی نمی برد؛ دلیل اصلی سرعت گرفتن برنامه ها برای عرضه اولیه سهام نیز همین موضوع است.

دارا خسروشاهی در بخشی دیگر از صحبت هایش، به مذاکرات اوبر با سافت بانک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و سرمایه گذاری عظیم آن روی استارتاپ زیر نظرش اشاره کرده و می گوید که جاه طلبی های اوبر در عرضه اولیه سهام، به هیچ وجه تاثیری بر قرارداد احتمالی آن با کمپانی ژاپنی نمی گذارد. برنامه ریزی اوبر برای عمومی شدن ممکن است در نظر سرمایه گذاران سافت بانک به عنوان یک مزیت تلقی شود؛ زیرا به عنوان یک استارتاپ «تک شاخ» که بیش از 1 میلیارد دلار می ارزد، اوبر با عرضه اولیه سهام فرصتی برای برداشت پول سرمایه گذاران فراهم می کند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

با ارزشی معادل 70 میلیارد - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دلار، اوبر قطعاً شانس زیادی برای موفقیت دارد؛ با این همه یکی از دلایل اصلی مذاکره سافت بانک با اوبر، تلاش کمپانی ژاپنی برای خرید - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بخش قابل توجهی از سهام اوبر با تخفیف است که در نهایت به کاهش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ارزش تجارت این سرویس هم‌سفری آنلاین منجر می شود.

یکی دیگر از دلایلی که به طولانی شدن مذاکرات اوبر و سافت بانک دامن زده، اصرار تسلیم ناپذیرانه سرمایه گذاران ژاپنی برای محدود کردن اختیارات «تراویس کالانیک» است؛ مدیرعامل پیشین اوبر که کماکان یک کرسی در هیئت مدیره داشته و بسیاری از مدیران را نیز کنترل می کند. گفته می شود این پافشاری، به کشمکشی میان کالانیک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و سافت بانک منجر شده و حتی امکان دارد که سافت بانک کاملاً از امضای قرارداد صرف نظر کند.

در نهایت گفتنی است که عرضه عمومی سهام، هیچوقت جز اولویت های کالانیک نبوده است اما مدیرعامل جدید اوبر، برنامه های متفاوتی دارد. خسروشاهی اخیراً با - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - درخواست های استخدام برخی مدیران اوبر مخالفت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرد و نشان داد که دوران صرف هزینه های کلان از سوی اوبر به پایان رسیده است. وی همچنین به دنبال - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یک مدیر مالی تازه برای اوبر است و احتمالاً به زودی وی را معرفی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone