🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41059.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بازی واقعیت افزوده هری پاتر سال آینده برای موبایل منتشر می شود

بعد از موفقیت های عجیب و فراوان پوکمون گو، تب واقعیت افزوده بیش از پیش مردم را فرا گرفت. به دنبال این اتفاق شاهد انتشار لیست هایی در سطح اینترنت بودیم که علاقه مندان در ...

بعد از موفقیت های عجیب و فراوان پوکمون گو، تب واقعیت افزوده بیش از پیش مردم را فرا گرفت. به دنبال این اتفاق شاهد انتشار لیست هایی در سطح اینترنت بودیم که علاقه مندان در آن ها پیرامون بازی ها، فیلم ها و دنیاهایی که دوست داشتند با این تکنولوژی ترکیب شده و یک تجربه واقعیت افزوده به وجود - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بیاورند نوشتند.

پوکمون گو با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بیش از 500 میلیون دانلود، یکی از موفق ترین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بازی های موبایل است

هری پاتر از جمله عناوینی بود که تقریبا در تمام - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این لیست ها نامش مشاهده می شد و حالا به نظر می رسد که خالق پوکمون گو خودش می خواهد تا این آرزوی علاقه مندان به جهان جادو را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برآورده کند. با توجه به اطلاعات - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به دست آمده، Harry Potter: Wizards Unite بازی جدید استودیوی Niantic بوده و سال آینده برای تلفن های هوشمند انتشار می یابد.

اطلاعات کمی پیرامون Wizards Unite وجود دارد به جز اینکه می دانیم همانند دو ساخته پیشین این توسعه دهنده، پوکمون گو و Ingress، بازی عنوانی واقعیت افزوده است و بنابراین در تعامل با دنیای واقعی باید ماموریت ها را انجام دهید. جدا از اینکه می توانید جادوهای گوناگونی یاد گرفته و با دوستان تان به جنگ با دشمنان بروید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

فقط امیدواریم Niantic همان روندی که برای پوکمون گو طی کرده را با Wizards Unite ادامه ندهد. پوکمون گو با وجود تمام جذابیت هایش، همان Ingress بود. با این تفاوت که پوکمون گوها جایگزین روشن فکران شدند و بازی ماجراجویی رنگارنگ تر را به مخاطب هدیه می داد. باید تا انتشار اطلاعات بیشتر دست نگه داریم.

بد نیست بدانید Wizards Unite با همکاری کمپانی برادران وارنر ساخته می شود و این شرکت نیز سال آینده قسمت دوم پنج گانه Fantastic - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Beasts را روی پرده بردارد. همانگونه که پوکمون گو روی فروش بقیه نسخه های پوکمون تاثیر مثبت زیادی گذاشت، Wizards Unite نیز می تواند محرک خوبی برای افزایش سودآوری این فیلم باشد.

در بخش اپلیکیشن های - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دیجیاتو بخوانید:

پنج بازی برتر واقعیت افزوده که پوکمون گو نیستند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone