🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41060.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نقص فنی اتریم 280 میلیون دلار پول دیجیتالی را در حساب کاربران مسدود کرد

شرکت Parity که یکی از بزرگ ترین مجموعه های کیف پول الکترونیکی (wallet) برای ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می دهد، به مشکلی عجیب برخورده و باعث شده تا 1 میلیون واحد اتریم ...

شرکت Parity که یکی از بزرگ ترین مجموعه های کیف پول - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - الکترونیکی (wallet) - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - برای ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می دهد، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - به مشکلی عجیب برخورده و باعث شده تا 1 میلیون واحد اتریم (ETH) در حساب های کاربران مسدود شود. این رقم در حال حاضر معادل 280 میلیون دلار آمریکا می شود.

در بین تمامی ارزهای رمزپایه که پس از محبوبیت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - و رشد بی سابقه بیت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - کوین سر برآوردند، اتریم یکی از محبوب ترین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - و موفق ترین نمونه ها به شمار می رود. متأسفانه همانند دیگر ارزهای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - دیجیتال، اتریم هم بی نقص نیست و مشکل اخیر را در کیف های الکترونیکی چند امضایی تجربه کرده است، یعنی حساب هایی که به تأیید چند نفر برای انجام یک تراکنش نیاز دارند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران

در حساب چند امضایی، تراکنش ها باید توسط - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - چند نفر تأیید شوند

اگرچه این نوع حساب ها و تراکنش ها برای افزایش ایمنی نقل و انتقال پول یا پرداخت های تضمینی غیر متمرکز (escrow payment) طراحی شده، اما به خاطر نقص در پیاده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - سازی، فرد دیگری خودش را به عنوان یکی از اشخاص تأیید کننده تراکنش به تمام کیف پول های چند امضایی اضافه کرده است و طبیعتاً بدون تأیید او انجام - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - هرگونه تراکنشی ممکن نخواهد بود. به همین دلیل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - صاحبان این حساب ها توانایی جابجایی پول را نداشته و عملاً با حساب مسدود روبرو هستند.

البته ظاهراً این مشکل فقط در کیف پول هایی ایجاد شده که از 20 جولای به بعد (29 تیر) ساخته شده اند، اما حجم بالای اتریم های مسدود شده نشان می دهد کاربران زیادی با این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - وضعیت روبرو هستند. شرکت Parity در توضیح این مشکل می گوید «شخص ثالثی» که نقص سیستم را پیدا کرده، نهایتاً کیف پول خود را از بین برده و دیگر به آن دسترسی ندارد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران

حساب 90 میلیون دلاری یکی از توسعه دهندگان اتریم هم مسدود شده است

وب سایت ars هم با فردی که خودش را عامل اصلی بروز این مشکل می داند، گفتگو کرده است. این شخص می گوید هیچ اطلاعی از این نقص فنی نداشته و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - تازه به حوزه ارز دیجیتال اتریم وارد شده. او هنگام ساخت کیف پول جدید تصادفاً باگ را فعال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - کرده و در نهایت کیف پول خودش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - را حذف نموده، اما نمی دانسته با این کار حساب تعداد زیادی از کاربران، از جمله حساب 90 میلیون دلاری «گوین وودز» یکی از مؤسسین شرکت Parity و توسعه دهنده پیشین اتریم را مسدود می کند.

گفتنیست Parity اعلام کرده هنوز در حال بررسی موضوع است اما بازه زمانی خاصی را برای رفع نقص فنی مورد بحث در نظر نگرفته است. از آنجا که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - دسترسی به کیف پول الکترونیکی کاربران غیر ممکن است و نمی توان سازوکار دفتر کل ارزهای دیجیتالی (بر پایه بلاکچین) را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - تغییر داد، مشخص نیست برای رفع این مشکل چه کار باید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone