🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41032.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام احتمالاً پیشنهاد 130 میلیارد دلاری برادکام را رد می کند [به روز رسانی: رد شد]

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی «برادکام» هفته گذشته تصمیم خود مبنی بر خرید شرکت «کوالکام» با قیمت 130 میلیارد دلار را علنی کرد که این رقم، قرارداد مذکور را به بزرگترین معامله ...

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی «برادکام» هفته گذشته تصمیم خود مبنی بر خرید شرکت «کوالکام» با قیمت 130 میلیارد دلار را علنی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کرد که این رقم، قرارداد مذکور را به بزرگترین معامله تاریخ تولیدکننده های چیپ بدل می کند.

اکنون خبر می رسد که اعضای هیئت مدیره کوالکام قصد دارند با رد پیشنهاد مورد بحث، مبلغ بیشتری را از برادکام طلب کنند؛ تصمیمی که با توجه به موقعیت کنونی شرکت و موفقیت روزافزون چیپست های اسنپدراگون منطقی به نظر می رسد.

رقم 130 میلیارد دلار ریسک های حاصل از فروش کوالکام را پوشش نمی دهد

لازم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به ذکر است که رقم 130 میلیارد دلار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بر اساس ارزش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - 70 دلاری هر سهم کوالکام در نظر گرفته شده که به عقیده «استیون مولنکُف» مدیر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عامل این شرکت، با وجود قیمت کنونی 65 دلار به ازای هر سهم، موجب کاهش ارزش کمپانی شده و ریسک های حاصل از فروش کوالکام و سرنوشت قراردادهای آن با شرکا را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پوشش نمی دهد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

از طرف دیگر «هاک تَن» مدیر عامل برادکام که چند هفته پیش احتمال نقل مکان شرکت از سنگاپور به آمریکا را مطرح کرده بود، اظهار داشته - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این کمپانی آماده هرگونه تغییر در رویکرد و مسائل موجود بر سر راه خرید کوالکام خواهد بود.

گفتنی است سهامداران بزرگترین تأمین کننده چیپست موبایل چندان هم نسبت به فروش شرکت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خود بی میل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیستند، با این حال تلاش می کنند با افزایش هرچه بیشتر مبلغ معامله، در نهایت سود بالاتری را از آن خود کنند.

 

به روز رسانی:

همانطور که پیش بینی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می شد کوالکام روز گذشته به پیشنهاد برادکام برای خرید پاسخ منفی داد.

پل جاکوبز رئیس هیئت مدیره این شرکت در بیانیه خود آورده است:

هیئت مدیره روی این مساله اتفاق نظر دارند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که پیشنهاد برادکام با در نظر داشتن جایگاه پیشرو کوالکام در تکنولوژی های موبایل و همچنین رشد پیش بینی شده برای آن بسیار پایین تر از ارزش واقعی آن است.

تام هورتون مدیر اجرایی این شرکت نیز در بیانیه ای اعلام نمود:

بعد از بررسی همه جانبه پیشنهاد برادکام و مشورت با مشاوران حقوقی و مالی شرکت به این نتیجه رسیدیم که پیشنهاد برادکام به مراتب پایین تر از ارزش واقعی کوالکام است و با ابهامات قانونی و حقوقی قابل توجهی همراه است. ما کاملا اطمینان داریم استراتژی پیاده سازی شده توسط استیو مولنکف مدیرعامل کوالکام و همچنین تیم مدیریتی که وی را همراهی می کند دستاوردهای مالی به مراتب بیشتری نسبت به پیشنهاد برادکام برایمان خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone